Sběratel.com

Diskusní fórum o sběratelství

Sběratel.com » Zajímavosti » 10 cent s vlajkou

10 cent s vlajkou

Moderátoři: grofik.

Nové téma Odpovědět

Stránka: 1 2 3 4 5 > »

Autor Příspěvek
Registrovaný uživatel
Pani a dami
Ta 10 centovka co tu niekde bola spominana naozaj existuje prave ju mam v ruke a som nedmieru stastny ,zajtra urobim foto a dam ju sem
Moderátor
Zaujímavé. Nie že by ma to zujímalo, skôr nie, ale je to zaujímavé vo všeobecnosti. Hlavne kvôli tomu že ma pán ktorý zakladal diskusiu predtým požiadal, aby som celú diskusiu zmazal, nakoľko len prezentoval svoj názor a cítil sa za neho hlúpo napádaný. Samozrejme som pánovi inžinierovi vyhovel, treba predsa len občas dodržať aj kus slušného správania, hlavne keď sa rozprávajú medzi sebou ľudia, ktorí majú spoločné hobby.
Takže mne osobne je vlajka na minci ukradnutá, možno naozaj existuje, možno nie, ale možno sa dlhuje pánovi inžinierovi aspoň ospravedlnenie.

To MisoPN: Na detailnú fotku si sám počkám...
Registrovaný uživatel
tiez som si myslel ,ze to je urcite blud ,ale pre istotu som pozeral kazdu jednu sak cloveku to neda a naraz som ju nasiel a ta vlajka vyzera presne ako na tom obrazku co tu bol.
Moderátor
archy a zaco sa ospravedlnovat? ze sem dal nejaku divnu fotku o ktorej tvrdil ze je tam vlajocka? ktoru nikto z nas nevidel? diky ale nie ;)
a MisoPN kup si poradne okulare :D
Moderátor
V poriadku.
Registrovaný uživatel
to jano789:mas nejake informacie ,ze take mince neboli vyraze ak ano tak mi ich tu prosim napis ,ja neviem ci to pravda je ,ale ta vlajka na tej 10 cenotvke fakt je a vyzera presne ako na tom obranzku co sem dal ten pan inzinier alebo kto to bol.
Moderátor
nekecaj ... ja nemusim presviedcat nikoho. Ty ked mas novinku ty nam to dokaz.alebo nekecaj blbosti ;)
Moderátor
:shock: už sa teším kto bude mať pravdu? :roll:
Registrovaný uživatel
tuto to mame ,trvalo mi hodinu kym som to aspon takto odfotil
http://img204.imagevenue.com/img.php?image=39031_SDC10383_122_162lo.JPG