Sběratel.com

Diskusní fórum o sběratelství

Sběratel.com » Chlubírna » 5 KČ 1937

Vykupminci.cz
Numisargo

5 KČ 1937

Moderátoři: smith.

Nové téma Další příspěvek

Stránka: 1

Autor Příspěvek
Registrovaný uživatel
Vlastním 2. nejvzácnější Československou oběžnou minci 5 KČ 1937 i se znaleckým posudkem.

Obrázky:

Obrázek vložený uživatelem

Obrázek vložený uživatelem

Obrázek vložený uživatelem

Obrázek vložený uživatelem
Moderátor
Tuhle konkrétní minci znám,ale nerozumím příspěvků..... :roll:
Registrovaný uživatel
Cena mince je 150 tisíc.
Registrovaný uživatel
Dnes se prodala 5Kč 1937 (uvedeno ¨RARE¨) na ebay, byly tam dva příhozy a prodala se za cca 4,5 USD + 7,- USD doprava z Anglie. Já jsem týden sledovala, za kolik se prodá. Nejsem odborník, ale zdála se mi u té ¨7¨ nožička delší , než je v katalogu, zasahuje podstatně níž než trojka. Přikládám pro zajímavost fotky (jestli mi řeknete, že je dobrá, tak si hodím mašli :lol:) .

Tak jsem zvědavá na vaše názory :roll:

Já doma taky jednu mám (bez posudku), ale ta bude asi dražší, protože váží o 1g víc :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Obrázky:

Obrázek vložený uživatelem

Obrázek vložený uživatelem
Registrovaný uživatel
Ta vaše mince na obrázku je kopie.
Registrovaný uživatel
Děkuji za potvrzení mého názoru. Podle jakých znaků jste to poznal? Já jsem ji samozřejmě nekoupila, to je fotka z ebay, viz. můj příspěvek výš.

Fotku mé mince jsem sem nedávala, protože doufám, že jste z mého příspěvku pochopili, že já mám doma falsum (pokoušela jsem se o vtip :), asi se moc nevydařil), mám ji na vyplnění díry v albu a samozřejmě označeno velkým ¨F¨ :).
Nepředpokládám, že bych se k této minci někdy dostala. A taky si myslím, že nákup této pravé mince na ebay je asi jako vyhrát ve sportce :). Ale chápu ten nákup, kupující si asi taky chtěli vyplnit díru v albu, a nebo si říkali ¨co kdyby¨.
Registrovaný uživatel
Pravá mince má ty kraje černý, ta mince z ebay je celá šedá...
Moderátor