Sběratel.com

Diskusní fórum o sběratelství

Sběratel.com » Poštovní známky - naše » Cena archů

Vykupminci.cz
Numisargo

Cena archů

Moderátoři: Admin - Zdeněk Jindra, dejvy, smith.

Nové téma Další příspěvek

Stránka: 1

Autor Příspěvek
Registrovaný uživatel
Prosím o pomoc, jelikož jsem úplný laik. Jedná se o Československo 1945 - Londýnské vydání. Podle galerie jsem našla, že každá známka sama o sobě nemá téměř žádnou cenu. Mění na tom něco, když jsou známky v archu? Jeden arch obsahuje 200 kusů známek. Moc děkuji za pomoc
Moderátor
Záleží také na tom, v jakém jsou stavu. I od toho se ta případná cena bude odvíjet.
Registrovaný uživatel
Řekla bych, že jsou v perfektním stavu. Žádné ohyby ani potrhané okraje. Jsou to veliké archy i s těmi okraji, tak jako z tiskárny. Je to celá ta série Londýnského vydání, od každé hodnoty jeden arch.
Registrovaný uživatel
Známky Londýnskeho vydania vlastní každý zberateľ, pretože ich bolo vydané veľké množstvo a sú lacné. Zberateľov celých archov je málo a tí, ktorí sú, už tie lacné známky majú. Pokiaľ za to neočakávate majland, tak sa mi ozvite na crv4@pobox.sk, možno, že sa dohodneme.
Registrovaný uživatel
děkuji za odpovědi, pokud to má cenu pár stovek, tak to to raději nechám dětem na hraní. Škoda, děda do toho tenkrát vrazil opravdu spoustu peněz a dnes to nemá žádnou cenu.
Registrovaný uživatel
Dobrý den, no "na hraní" je to zase škoda. Já bych ty archy koupil, protože jsem sice sběratel, ale celé archy ještě nemám. Ale jak píšou již jiní nahoře, zbohatnout se z toho nedá. Trh tak bohužel funguje. Před 1989 bylo v ČSSR nějakých 50.000 registrovaných filatelistů, dnes jsou jich asi 4000 a věkový průměr vysoko nad 60 let. Prostě je velký převis nabídky nad poptávkou. Tak když tak dejte vědět, kdybyste to chtěl prodat. Díky :-)
Registrovaný uživatel
Anoaa napsal
děkuji za odpovědi, pokud to má cenu pár stovek, tak to to raději nechám dětem na hraní.

By som si to rozmyslel ...