Sběratel.com

Diskusní fórum o sběratelství

Sběratel.com » Antické mince » diskuse o padělcích antických mincí

Vykupminci.cz
Numisargo

diskuse o padělcích antických mincí

Moderátoři: Misak33, smith, tenzor.

Nové téma Další příspěvek

Stránka: « < ... 12 13 14 15 16 17 18 > »

Autor Příspěvek
Registrovaný uživatel
Nejsem sice odborník na toto období , ale mince na mě špatný dojem nedělá .Mám taky pár Konstantinů , tento má nádherné vlasy , ty by mě možná zarazily , ale opis už je mělčí-není tak výrazný , je jasné , že s razidlem bylo už asi nějaký čas raženo a písmo asi odchází dřív ,vě věnci je mírně vyštíplé....u mě dobrý :-) .Ale jak píšu , nejsem odborník na antiku a vycházím z logiky věci .
Registrovaný uživatel
Jo, je podle me v poradku, uz jsem to kolegovi, ktery me kontaktoval primo, psal.
Registrovaný uživatel
jeden, podle mne levý theodosius
https://aukro.cz/theodosius-i-382-383-zlaty-solidus-4-45g-6944621216
levý spíš pocitově, byť pár věcí vyjmenovat dovedu, shodných je dost v databázi forumancientcoins
Registrovaný uživatel
Ahoj, padelkum a toolingu antickych minci se venuji relativne pravidelne na blogu a Facebooku, zkusil jsem sepsat nejaky clanek, ktery se venuje specialne doryvani minci, tak mozna se nekomu bude hodit. Budu rad za jakekoliv pripominky a postrehy.

http://mince.300ad.com/download/o_doryvani_minci_a_jak_ho_rozpoznat.pdf
Registrovaný uživatel
Pěkný článek. Nejlepší je věta: . V poslední době jsem se zúčastnil divokých diskuzí, zda dorývání je či není v pořádku.
Registrovaný uživatel
Jo, jednou za rok se dohaduji na Facebooku primo s rytcem, co delal Faustinu (a mozna Getu taky, mam od nej v databazi toho vice a znam ho radu let). On tvrdi, ze doryvani je naprosto v poradku, kdyz je to v aukci uvedene, ja zase, ze to v poradku neni a takove veci by se do aukce ani nemely davat. Prinejmensim se tak znici original minci. A pak se do toho prida par nadsencu, co mu zacnou nadavat a je z toho flamewar :)