Sběratel.com

Diskusní fórum o sběratelství

Sběratel.com » Antikvariát » Fotografie Edvarda Beneše

Vykupminci.cz
Numisargo

Fotografie Edvarda Beneše

Moderátoři: numismat, smith.

Nové téma Další příspěvek

Stránka: 1

Autor Příspěvek
Registrovaný uživatel
Dobrý den, rovněž v pozůstalosti po dědečkovi jsem nalezl tyto fotografie. Poradíte mi prosím, jestli mají tyhle fotografie nějakou hodnotu? Děkuji

Obrázky:

Obrázek vložený uživatelem

Obrázek vložený uživatelem
Registrovaný uživatel
Jestli jsou autogramy originál, tak určitě ano
Registrovaný uživatel
A poradíte mi, kam s tím zajít?
Registrovaný uživatel
Mint napsal
Jestli jsou autogramy originál, tak určitě ano
Tak ten prvy určite nie je Benešov podpis ,ten druhy je Benešov ale asi tlač na karte ,z takychto fotiek to nie poznat.Doma to hravo poznaš-ten podpis musi byt takz."3D".To znamena alebo vypukly od atramentu alebo vrytý do papiera od tlaku pera.
_______________
Registrovaný uživatel
Na dotek to není ani vypouklé ani vyryté. Pádem tím je to spíše asi pro zajímavost, že?:)
Registrovaný uživatel
Druhý není originál, ale prvním bych si nebyl až tak jistý, m1234 jak si přišel na to, že se nejedná o originál autogramu?Já se kdysi zaobíral sbíráním autogramů na slušné úrovni, ale jen tak od oka bych si nedovolil napsat, že se nejedná o origo.
Registrovaný uživatel
Pro posouzení přikládám originál autogram paní Hany Benešové.Ono taky hodně záleží, kdy pan Beneš fotografii podepsal, i podpisy se časem mění.

Obrázky:

Obrázek vložený uživatelem
Registrovaný uživatel
Já přikládám originál podpis prezidenta Beneše i s vlastnoručním věnováním. :) 1946 I. Celostátní sjezd partyzánů Praha.

Obrázky:

Obrázek vložený uživatelem
Registrovaný uživatel
Přidávám taky jeden na listině úřední
Obrázek vložený uživatelem
Registrovaný uživatel
Tak Benda si žil jak prase v žitě....................místo aby bojoval s Wehrmachtem......................obyčejný zrádce vlasti!!!!
Moderátor