Sběratel.com

Diskusní fórum o sběratelství

Sběratel.com » Starožitnosti » Identifikace stáří nočního stolku

Vykupminci.cz
Numisargo

Identifikace stáří nočního stolku

Moderátoři: Admin - Zdeněk Jindra, smith.

Nové téma Další příspěvek

Stránka: 1 2 >

Autor Příspěvek
Registrovaný uživatel
Zřejmě tam chybí skleněná, nebo mramorová deska. Jak je to staré? Má to cenu dávat dohromady?

Obrázek vložený uživatelemObrázek vložený uživatelemObrázek vložený uživatelemObrázek vložený uživatelem
Registrovaný uživatel
Nemá cenu s tím nic dělat, jsou to cca 30té roky. Bezcenné...
Registrovaný uživatel
Hoci nie som odborník, pripadá mi to z obdobia sececie a má to možno aj 100 rokov. Určite by som to dal dokopy, všetko, čo je užitočné, má svoju cenu a finančnú tiež.
Registrovaný uživatel
Myslim,ze kolemjdouci nahodny turista ma pravdu.A byla by to i skoda vyhodit.
Casto tam nahore byval umely mramor.
Registrovaný uživatel
A ešte dodám, že hlupáci povyhadzujú kopu dobrých vecí na smetisko, tí rozumnejší si ich pozbierajú a speňažia.
Registrovaný uživatel
Hodně pozdní secese a možná jen díky té rádoby secesní rytině. jestli to vůbec někdo koupí za 300 Kč, tak mu to dejte a nijak dlouho se nerozmýšlejte. Vůbec se nevyplatí na to dávat novou mramorovou desku, protože její cena převáží cenu tohoto jediného nočního stolku, který byl v párech.
Registrovaný uživatel
Já to nechci prodávat, měl jsem v úmyslu stolek dát dohromady a používat. Druhý by někde měl být taky, je to z našeho domu. Když dosloužily, daly se do garáže na uskladnění různých nesmyslů.
Registrovaný uživatel
lachtan napsal
Hodně pozdní secese a možná jen díky té rádoby secesní rytině. jestli to vůbec někdo koupí za 300 Kč, tak mu to dejte a nijak dlouho se nerozmýšlejte. Vůbec se nevyplatí na to dávat novou mramorovou desku, protože její cena převáží cenu tohoto jediného nočního stolku, který byl v párech.