Sběratel.com

Diskusní fórum o sběratelství

Sběratel.com » Ocenění, hodnota, určení poštovních známek » katalog michel

katalog michel

Moderátoři: dejvy, elle, Zdenek Jindra.

Nové téma Odpovědět

Stránka: < 1 2

Autor Příspěvek
Registrovaný uživatel
Já si myslím, že falešné razítko, když je dobře provedené, ani poznat nejde (aniž by se známka zničila). Samozřejmě spoustu padělků pozná i laik.
Registrovaný uživatel
jsem laik jak noha :) filatelii se věnuji asi 14 dní (mimo dětství-což bylo spíš o kvantitě než o kvalitě....největší radost jsem měl z nahých žen na známce :D)
přečetl jsem asi půl vašeho fora,10 knižek a stejně bych nepoznal falešné razítko :)

šlo by se ještě vrátit k těm starším dotazům?
Registrovaný uživatel
K tomu Hindenburgovi: Pokud je průsvitka hákový kříž, nebo spíš pokud průsvitka nejsou wafle, protože hákový kříž je někdy špatně vidět, pak to jsou Michel č. 519 a č. 524.
Registrovaný uživatel
Když vidím větší množství levných razítkovaných známek z jedné země a období a někdo pak nabízí známku, která má mnohem větší hodnotu razítkovaná než nepoužitá a razítko na ní vypadá jinak než na těch obyčejných levných známkách ze stejné doby, pak je to hodně podezřelé. Tak jednoduché to někdy je.
Registrovaný uživatel
jj šlo to špatně vidět ale je tam
ty wafle to jsou ty kosočtverce?
děkuji :)
Registrovaný uživatel
jiné razítko ? tak třeba říše nebyla zrovna malá určitě bylo spousta pošt-razítek .... asi není nejjednoduší ho identifikovat..... ?
Registrovaný uživatel
S těma špatně viditelnýma průsvitkama mám problém i čsr známek 190-205-masaryk.......tam jsou opravdu španě vidět (nebo je někdo robil doma) cca z 50ks jsem našel jednu ale na identifikaci p1-p8 to není....takže jak by nebyla.............nějaká rada?
Registrovaný uživatel
Na předchozí stránce je obrázek Wz 2x wafle.
Registrovaný uživatel
jj pardon za hloupý dotaz :) těch pojmů je hodně,chvilku potrvá než se to člověku zavrtá v hlavě
Registrovaný uživatel