Sběratel.com

Diskusní fórum o sběratelství

Sběratel.com » Co se jinám nevešlo » Kopie

Kopie

Moderátoři: Michaela.

Nové téma Odpovědět

Stránka: 1

Autor Příspěvek
Registrovaný uživatel
Před pár dny se podařilo kamarádovi vydražit na aukru předmět, který byl sice umístěn v kategorii určené pro kopie, ale u samotné aukce již nebyla o kopii žádná zmínka. Podle aukra nedošlo ze strany prodejce k žádnému porušení pravidel a sám prodejce odmítá jakoukoli dohodu. Vzhledem k tomu, že o podobné situaci neslyším poprvé, tak by mne zajímalo, jak a zda se to dá vůbec řešit?
Moderátor
No pokud byl predmet umisten do kategorie kopie, tak bych rekl ze uz nema povinnost uvadet v popisu aukce ze je to kopie.
Registrovaný uživatel
Nejsem sice právník, ale nakupující by měl mít možnost vrátit zboží do 14 dnů bez udání důvodu (internetové obchody) Důležité je datum převzetí a datum odeslání zpět.
Registrovaný uživatel
No, vím, že to platí pro internetové obchody, ale u aukcí si nejsem jist a v podmínkách aukra jsem o vracení zboží nic nenašel.
Registrovaný uživatel
Podmínky pro aukce jsou jiné než pro internetové obchody, už jsem se setkal s tím, že někdo suveréně prohlašoval, jak vrátí vydražené věci po týdnu bez udání důvodu, neuspěl, chtěl se soudit a pak toho nechal, protože zjistil, že zákon nestojí na jeho straně.
Na druhou stranu, v případech kdy má někdo Aukro shop a prodává s cenou Kup teď, tak se IMHO de facto o internetový obchod jedná.
Asi by se měl vyjádřit nějaký právník :) Můj názor je ten, že pokud se něco snažím získat v aukci, tak musím počítat s tím, že to nemůžu vrátit jen proto, že se mi to rozleží v hlavě nebo se mi to nelíbí - něco jiného je vada, kterou prodejce záměrně zatajil nebo naprosto neodpovídající popis apod.
Každopádně, vydražit si kopii správně umístěnou v kategorii kopie je nepozornost a smůla kupujícího.
Registrovaný uživatel