Sběratel.com

Diskusní fórum o sběratelství

Sběratel.com » Pokec o mincích » kovové padesátikoruny

Vykupminci.cz
Numisargo

kovové padesátikoruny

Moderátoři: Koniáš, smith.

Nové téma Další příspěvek

Stránka: « < ... 10 11 12 13 14

Autor Příspěvek
Registrovaný uživatel
Dobrý den!
Jsem zde nováček a rád bych věděl o nějaké cennější současné platné české minci (konkrétně 10, 20 a 50 Kč). Stačí mně i 200 kč a více za mince. Děkuji za odpověď.
Registrovaný uživatel
https://www.sberatel.com/diskuse/sberatel/cenik-obeznych-minci-od-1993-26920
-s-
Registrovaný uživatel
Ahoj. Kdyby někdo prodával padesátikoruny 1994 až 2007, 2013 a 2015 rád koupím. Díky. Vlastik.jak@centrum.cz
Registrovaný uživatel
Ahoj. mám tu pár padesátikorun tak třeba se budou někomu hodit. Zajímavá je snad 1995 a 2016 (lepší stav). U 1995 bych bral třeba 250Kč, pokud někdo přihodí limity se nekladou :D . Nabídky na mstr.2015@email.cz. Počkám 14 dní a pak půjdou zpět do oběhu. Díky za případné nabídky. MS

Obrázky:

Obrázek vložený uživatelem

Obrázek vložený uživatelem

Obrázek vložený uživatelem

Obrázek vložený uživatelem

Obrázek vložený uživatelem
Moderátor
Tu nie si na aukčnom portáli.
Pozri si pravidlá, hlavne teto bod
7 ) Pokud zde chcete prodávat své sběratelské předměty, vždy uveďte pevnou cenu, není povoleno zakládat zde netransparentní aukce typu „kdo dá víc“.
_______________
http://notafilia-smith.blogspot.com/
Môj blog o bankovkách platných na našom území, a o ich zbieraní.
http://wartberg-szenc.blogspot.com/
Prechádzka mestom, pomocou dobových pohľadníc.
Moderátor
Však uvedl pevnou cenu 250Kč - a to za 1995 v tomto stavu nikdo neda.
Registrovaný uživatel
Dobrý den,

Mám doma několik cca 850 kusů kovových 50kč,různé roky i kvality,ročníky pokud mate zájem o konkrétní rok, prosím dějte me vědět .

Děkuji

Zaza
Moderátor
Yasar napsal
Dobrý den,

Mám doma několik cca 850 kusů kovových 50kč,různé roky i kvality,ročníky pokud mate zájem o konkrétní rok, prosím dějte me vědět .

Děkuji