Sběratel.com

Diskusní fórum o sběratelství

Sběratel.com » Starožitnosti » Lidová truhla - gemerský súsek

Vykupminci.cz
Numisargo

Lidová truhla - gemerský súsek

Moderátoři: Admin - Zdeněk Jindra, smith.

Nové téma Další příspěvek

Stránka: 1 2 >

Autor Příspěvek
Registrovaný uživatel
Dědictvím jsem získal zajímavou dřevěnou truhlu. Jde o tzv. súsek z oblasti Gemeru - Malohontu, lokalita Kyjatice nebo Babinec. Rozměry jsou 100 x 83 x 55 cm.
Konzultoval jsem se slovenskými odborníky, prý by cena mohla bát kolem 500 E.
Myslíte, že je to reálné? A hlavně: měl by o to někdo zájem?
Děkuji

Obrázky:

Obrázek vložený uživatelem
Registrovaný uživatel
[quote=Profa]
Dědictvím jsem získal zajímavou dřevěnou truhlu. Jde o tzv. súsek z oblasti Gemeru - Malohontu, lokalita Kyjatice nebo Babinec. Rozměry jsou 100 x 83 x 55 cm.
Konzultoval jsem se slovenskými odborníky, prý by cena mohla bát kolem 500 E.
Myslíte, že je to reálné? A hlavně: měl by o to někdo zájem?
Děkuji

Obrázky:



Zdravím,nie som odborník na starožitné drevené stolárske výrobky,ale odpoveď na Vašu "hlavnú" otázku - 100% na Slovensku bude isto záujem o kúpu tejto krásnej truhlice.[/quote=Profa]
Registrovaný uživatel
............možna i nejaké muzeum v SVK to koupí............
Registrovaný uživatel
Obráťte sa na Gemersko-malohontské múzeum v Rimavskej Sobote:
http://www.gmmuzeum.sk/
Registrovaný uživatel
S tímto muzeem jsem truhlu konzultoval. Problém takových institucí jsou peníze. A darovat zatím nehodlám.
Existuje na Slovensku nějaký dobrý internetový bazar (kromě aukra)?
Díky
Registrovaný uživatel
jo bazoš.sk
Registrovaný uživatel
bobinek21 napsal
jo bazoš.sk