Sběratel.com

Diskusní fórum o sběratelství

Sběratel.com » Mince Habsburků » Maxmilian II. (*31.7.1527 +12.10.1576)

Vykupminci.cz
Numismatika

Maxmilian II. (*31.7.1527 +12.10.1576)

Moderátoři: jan322, Kucera.

Nové téma Další příspěvek

Stránka: 1 2 3 4 > »

Autor Příspěvek
Registrovaný uživatel
dneska přišel tenhle uherský denár rok 1577,zajímá mě proč je v opise R. MAX . II když Maxmilian II je asi rok po smrti.dík

Obrázky:

Obrázek vložený uživatelem

Obrázek vložený uživatelem
« Poslední úpravu provedl(a) Kucera v 8. 5. 2013, 6:50. »
Registrovaný uživatel
Vtedy to bolo uplne bezne razit takzvane posmrtne razby. V prvy rok panovania noveho panovnika este razili denare aj s menom jeho predchodcu.
Moderátor
Presne tak, nie je to nič výnimočné.
Registrovaný uživatel
Vid ten isty pripad u ludovita -

http://www.sberatel.com/diskuse/sberatel/ludovit-ii-11629
_______________
Numizmatika a staré mince na Google+

Rád uverejním články o minciach a numizmatike. Môžete napísať článok o minciach, ktoré vlastníte a publikovať ich.
Registrovaný uživatel
jo jo, kdyby byli panovníci praktičtí, určí za svého života nástupce a hned mu nechají udělat razidla, akorát by se pak narychlo udělal dodatečně letopočet, člověk nikdy neví, kdyby zaklepe bačkorama :D
Registrovaný uživatel
Najprv som si myslel, že je to preklep, lebo u nás je to Maximilián. Ale pozerám, že Česi fakt píšu Maxmilián.
Registrovaný uživatel
presne tak a po madarsky je Miksa
Registrovaný uživatel
Ja mám ešte s ročníkom 1578, samozrejme je rovnako bežný ako tvoj.

Obrázky:

Obrázek vložený uživatelem

Obrázek vložený uživatelem
Registrovaný uživatel
dík za vysvětlení
Registrovaný uživatel
Mám dotaz, snad ve správném fóru- je ten tolar pravý??? Když si vezmu, že je dnes trend kopie patinovat a odřít... (bohužel není můj)

Obrázky:

Obrázek vložený uživatelem
Moderátor
Kolik vazi? Predepsana hmotnost byla 28,82g.
Registrovaný uživatel
vypadá to že asi ano, ale říci to dle fota s jistotou nelze...
_______________
http://digi.ceskearchivy.cz/

Od té doby co jsem přestal být namyšlený, tak jsem už bez chyby... ;)
Registrovaný uživatel
Bohužel váhu neznám, je k němu uvedeno jen toto: Tolar 1573 K. Hora, Šatný + Vodolinský GE . značka . IL . RO......HVN
MKČ 193 A: nep. just.
Moderátor
prosim o kontrolu urceni dvoukrejcaru:

2 krejcar, Ceske Budejovice, 1570, mincmistr Gebhart, MKC 249

kvalita je zrejme asi spise podprumerna, byvaji videt lepsi?

Obrázky:

Obrázek vložený uživatelem
Registrovaný uživatel
Určení by mělo souhlasit. Nevím, jestli se ukazují lepší, ale jestli budu mít zítra čas a chuť, tak vyfotím svůj 2 krejcárek
Moderátor
diky :)
Registrovaný uživatel
ano bývají výrazně lepší,ale i horší
Moderátor
sigur napsal
Najprv som si myslel, že je to preklep, lebo u nás je to Maximilián. Ale pozerám, že Česi fakt píšu Maxmilián.

A Vy zase píšete Žigmund což mi připadá vůbec nejsrandovnější :D ;)
Registrovaný uživatel
Tož vkládám slíbenej...

Obrázky:

Obrázek vložený uživatelem

Obrázek vložený uživatelem
Registrovaný uživatel
Zdravím vespolek,mám bílý groš,České Budějovice,Gebhart bez l.a s chyboražbou "G.H.BV.REX" ale nějak se mi ho nedaří v Hal. najít...Díky za pomoc.

Obrázky:

Obrázek vložený uživatelem

Obrázek vložený uživatelem
_______________
Igni probatur aurum, virtus miseria...
Moderátor
odpovidam v rychlosti a nejsem si jist, zda ne zcela mimo misu, ale byl jsem kdysi poucen, ze Halacka nebere v uvahu ruzne varianty opisu.

btw. co Chaura?
Registrovaný uživatel
Halačka tuto chyboražbu registruje u dvou typů,ale mě to nesedí ani na jeden.
_______________
Igni probatur aurum, virtus miseria...
Registrovaný uživatel
Podle křížku místo hvězdičky (kytičky) bych se přikláněl k dosud nepopsané variantě 260 s uvedenou chyboražbou. Rubová strana zase odpovídá variantě 261...
« Poslední úpravu provedl(a) krokodill v 6. 8. 2012, 13:54. »
Moderátor
Je popsaná v Chvojkovi - Ražby poslední českobudějovické mincovny obr. 13 a 14

Pozor jsou pomotaný obrázky, ale je to ono.

Jinak se tento opis vyskytuje i se značkou nad hlavou lva.
Registrovaný uživatel
Dík,chvilku jsem myslel,že mám nějaký lepší kousek :roll:
_______________
Igni probatur aurum, virtus miseria...

Nové téma Další příspěvek

Stránka: 1 2 3 4 > »

Sběratel.com » Mince Habsburků » Maxmilian II. (*31.7.1527 +12.10.1576)

Diskusní fórum | Sberatel.com | články | inzerce | katalog | mince | sběratelé | zápalky |

TOPlist
Sběratel.com je poháněno systémem UseBB 1