Sběratel.com

Diskusní fórum o sběratelství

Sběratel.com » Rady pro začínající sběratele » Mince jsou od okrajů oranžové

Vykupminci.cz
Numisargo

Mince jsou od okrajů oranžové

Moderátoři: numismat, smith.

Nové téma Další příspěvek

Stránka: 1

Autor Příspěvek
Registrovaný uživatel
Dobrý den, jsem naprostý amatér a vlastním a kupuji si pouze nové stříbrné mince od ČM v proof kvalitě, ať už jako dárek nebo protože se mi líbí motiv. Mám to pro své potěšení. Po nákupu si minci vždy prohlédnu, aniž bych jí vyndal z kapsle a vrátím zpět do etue a jinak s ní nemanipuluju. Skladovány jsou při pokojové teplotě.
Nyní jsem zjistil, že dost mincí začalo od okrajů jakoby oranžovět. Nevím jak je to možné, když nikdy nebyly vyndané z kapsle a jsou stále zavřené. Jsem z toho trochu zděšený, myslel jsem, že budou stále stejně lesklé a ne, že mi třeba jen 2-3 roky staré mince a medaile udělají tohle. Co se s tím dá dělat, je to na reklamaci?
Registrovaný uživatel