Sběratel.com

Diskusní fórum o sběratelství

Sběratel.com » Pražské groše » Míšeňské groše

Vykupminci.cz
Numisargo

Míšeňské groše

Moderátoři: jacx, oliver, pavelgregor, smith.

Nové téma Další příspěvek

Stránka: « < ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... > »

Autor Příspěvek
Registrovaný uživatel
Dobrý den, měl bych na zdejší odborníky dotaz. Tenhle grošík jsem si určil jako:
Margareta s Fridrichem II. ( 1463 - 1464 )
mincovna Colditz, mincm. Peter Schwabe
mečový groš, Krug - 1203/?

Je to správně? Dle Kruga se nedá určit typ za lomítkem, v knize jsou pouze dva a ani jeden to není.
Jsem teprve začátečník a s Krugem se zatím učím pracovat. :oops:

Obrázky:

Obrázek vložený uživatelem

Obrázek vložený uživatelem
Registrovaný uživatel
Sakryš nějak se mi nepovedlo vložit obrázek, tak ještě jednou. :roll:

Obrázky:

Obrázek vložený uživatelem

Obrázek vložený uživatelem
Registrovaný uživatel
určení sedí ... to, že se objeví další opisová varianta, nepopsaní v Krugovi, není nic neobvyklého ..... :-)
Registrovaný uživatel
Aha, tak moc díky. Alespoň jsem o trošku chytřejší. Jestli Vám to nebude vadit dám sem opět foto nějakého toho grošíku u kterého si moc nevím rady s určením.
Registrovaný uživatel
Tak tady posílám další grošík, sice už tu je jeden takovej na str. 5 ale tenhle je zvláštní tím že má nepřerušený kruh přes erb.
Jenom pro úplnost je určen jako Friedrich II. a Vilém III., mincovna Lipsko, mincmistr Hans Borner, 1451 - 1454, Krug 1054/13.

Obrázky:

Obrázek vložený uživatelem

Obrázek vložený uživatelem
« Poslední úpravu provedl(a) Vondrejs v 31. 1. 2013, 21:54. »
Moderátor
je docela hezkej. pokud tam neni divneho nic jineho, ten kruh bude jen rytecka chyba. navic byl zrejme nejdriv vyryt a potom dodelan perlovec a ten v tom stite nevidim. je to tak?
Registrovaný uživatel
Jo je to přesně tak, perlovec je pouze mimo štít.
Moderátor