Sběratel.com

Diskusní fórum o sběratelství

Sběratel.com » Literatura a katalogy numizmatika » numismatická literatura

Vykupminci.cz
Numisargo

numismatická literatura

Moderátoři: smith.

Nové téma Další příspěvek

Stránka: 1 2 3 > »

Autor Příspěvek
Registrovaný uživatel
Jsem numismatik začátečník a jelikož jsem milovník české historie, především středověku, začal jsem sbírat bohemika. Neustále se všek peru s problémem, jenž se nazývá numismatická literatura. Už přes rok a půl sháním např. od Fr. Cacha - "Nejstarší české mince I.-IV.", Smolíka - "Pražské groše a jejich díly" a jiné. Tyto knihy se nedají nikde sehnat! Obracím se proto na zkušené numismatiky, disponující kvalitní literaturou týkající se bohemik, zda by byli tak laskaví a ochotní mi své knihy okopírovat, oskenovat nebo alespoň zapůjčit, abych si mohl kopii udělat sám. Všechny náklady s tím spojené samozřejmě uhradím! Nebo jestli existuje něco v elektronické podobě? Samozřejmě jsem ochoten tyto knihy i odkoupit. Moc děkuji za pomoc. daigu
Registrovaný uživatel
:-)
Registrovaný uživatel
Tady jsem vynašel něco na webu....

Čechy

a

Morava

a

Štěpán Šlik

:)
_______________
..::R::..
robert.kurucz@email.cz
Moderátor
Tie Čechy sú o ničom. Všimnite si si Václava III. (1305-06), pripisujú mu tam pražský groš, ktorý on nikdy nerazil. Už som to aj písal, aj to už asi všetci vedia, groše s menom Václava III. (WENCEZLAVS TERCIVS) razil Václav IV. Václava III. nestihli korunovať, zavraždili ho skôr, preto ho Luxemburgovci medzi českých kráľov nerátali. Nemcom sú takéto skutočnosti schopné uniknúť.
Moderátor
Aj ja by som požiadal kolegu Topa 77 o hore zmienenú literatúru- Smolík - "Pražské groše a jejich díly" Vopred ďakujem
Registrovaný uživatel
Kúpim časopisy Bankovka a Notafilie. Vaše ponuky čakám na: zberatel ZAVINÁČ gmail.com
Každému vopred ďakujem!
Moderátor
Topa77 napsal
Napiš maila