Sběratel.com

Diskusní fórum o sběratelství

Sběratel.com » Nové mince » PAMĚTNÍ ZLATÉ A STŘÍBRNÉ MINCE ČNB

Vykupminci.cz
Numisargo

PAMĚTNÍ ZLATÉ A STŘÍBRNÉ MINCE ČNB

Moderátoři: numismat, smith.

Nové téma Další příspěvek

Stránka: « < ... 4 5 6 7 8

Autor Příspěvek
Registrovaný uživatel
Most v Lenoře bude mít ještě velkej náklad a pak už to půjde trochu dolů.Aspon si to myslím.Všichni spekulanti co si objednali desítky kusů na viaduktu nevydělají vlastně nic, tak své peníze přesunou jinam a bude i menší náklad.Objednávky Lenory už nejdou změnit, ale Věrozvěstové ještě jo, tak uvidíme.
Registrovaný uživatel
Bojím se trochu setrvačnosti, aby netrvalo několik let, než náklad u ZM v proof klesne pod 10tis :o(...uvidíme
Registrovaný uživatel
:roll: Hezký den. Nejsem odborník, ale mám dotaz ke zlatým mincím ČNB. Co se stane s mincí proof, když se vyjme z ochranné kapsle a co se stane s mincí běžné kvality. Myslím si, že cena mince běžné kvality je naprosto nedoceněná, nebo naopak mince proof je oproti minci běžné kvality neúměrně nadhodnocená (když vezmu jednotlivé jejich počty). O mincích proof by se snad ani jako o mincích hovořit nemělo. Spíše jako o medailích. Děkuji za vysvětlení.
Registrovaný uživatel
Já je za mince nepovažuji, říkám jim upomínkové předměty ;)
Když se mince proof vyjme z ochranné kapsle stane se z ní “bývalá proof”. :D
Registrovaný uživatel
Když vyjmeš minci proof z ochranné kapsle, bude to mince bez ochranné kapsle a když ji tam vrátíš, bude to mince proof v ochranné kapsli...samozřejmě je nesmíš ohmatat prsty!
Mince to jsou.
Bk kvalita je opravdu nedoceněná, s tim taky souhlasim.
Registrovaný uživatel
O Bk kvalitě si myslím totéž, ale na druhou stranu cena Bk nahoru nejde.Losiny Bk se pořád dají koupit za 25tis. a to už se drží několik let. Takže s tím růstem to nebude tak žhavé.
Mimochodek koupil bych 5000Kč Bk 98.
Registrovaný uživatel
Dobrý den a ahoj všem,