Sběratel.com

Diskusní fórum o sběratelství

Sběratel.com » Ocenění, hodnota, určení papírových platidel, bankovek » Papírové padesátikoruny

Vykupminci.cz
Numisargo

Papírové padesátikoruny

Moderátoři: acme2000, smith, Šenfi.

Nové téma Další příspěvek

Stránka: 1 2 3 > »

Autor Příspěvek
Registrovaný uživatel
Dobrý den,
jeden známý mi říkal, že jak se budou z oběhu stahovat papírové padesátikoruny, tak že prý je nějaká řada vzácná a prý by měla hodnotu i 20 000. Je to možné? Moc tomu nevěřim. V tomto jsem ale absolutní laik, tak píšu sem.
Děkuji za odpovědi.
Registrovaný uživatel
ano, serie Z, ale ta opravdu moc videt neni ... cenove v perfektnim stavu klidne 15 tisic ...
Registrovaný uživatel
A to se na bankovce pozná kde?
Je to podle nějakého roku, nebo je tam někde přímo napsána ta série?
Registrovaný uživatel
no prostě její číslo začína psímene Z 8)
a jedná se o ročník 1993
Registrovaný uživatel
A šance že jí najdeš v peněžence je stejná jako bys vyhrál jackpot ve sportce.
Registrovaný uživatel
Provozuji 3 trafiky, takže papírových 50 Kč mam asi 300.
Nedávam si šance, že bych nějakou našel, ale zkontrolovat je mohu.

Ještě jednou vám děkuji za odpovědi.
« Poslední úpravu provedl(a) Master v 29. 10. 2010, 11:33. »
Registrovaný uživatel
To samozřejmě. Lidi taky sází sportku aby vyhráli. Ještě je vzácnější série B ale jen v dobrém stavu /nová/.
Registrovaný uživatel
Wogoo11 napsal
To samozřejmě. Lidi taky sází sportku aby vyhráli. Ještě je vzácnější série B ale jen v dobrém stavu /nová/.


Dobrý den,
mohu se zeptat co je na 50 Kč bankovce série B vzácného?
Mám konkrétně 1 ks sérii B25 ve výborném stavu.
Díky
Registrovaný uživatel
Série B. je nejdéle v oběhu a už těžko se sežene v UNC stavu.
Registrovaný uživatel
mischel13 napsal
Série B. je nejdéle v oběhu a už těžko se sežene v UNC stavu.

A pokud bych takovou měl, jakou asi může mít cenu? Je jako nová, nepřeložená, jen v jednom rohu je mírně ohnutá.
Registrovaný uživatel