Sběratel.com

Diskusní fórum o sběratelství

Sběratel.com » Umění - obrazy » Prosím o nacenění několika obrazů

Vykupminci.cz
Numisargo

Prosím o nacenění několika obrazů

Moderátoři: smith, Wjem.

Nové téma Další příspěvek

Stránka: 1 2 >

Autor Příspěvek
Registrovaný uživatel
Dobrý den,
asi to bude tady na fóru ohraná písnička a spousta členů na to bude již alergická... Při rekonstrukci bytu jsem schoval pár obrazů. Bylo mi je líto vyhodit a člověk si vždycky říka, co kdyby...
Absolutně to mu nerozumím. Ale třeba má cenu obraz sám o sobě, třeba platno nebo možná rám.

Jelikož se jedná o 6 malovaných obrazů, 4 "nejpíš" plakáty nebo výtisky, 1 fotografii a 1 čestné uznání. Tak jsem nechtěl zahlcovat fórum fotkami a dal to na rajče viz: http://mari86.rajce.idnes.cz/Naceneni_obrazu/

Jediné co jsem byl jako laik schopný zjistit bylo, jestli se jedná o malbu, výtisk, plakát či fotku. Případně jestli je někde podpis a rozměry :lol:

Seznam:
1 malba 170cm s podpisem
2 malba 89cm
3 malba 70cm
4 malba 75cm
5 malba 83cm s podpisem
6 malba? 76cm s podpisem
7 za sklem, plakát?
8 za sklem, plakát?
9 výtisk?
10 různé
11 - plakát?

Možná budu vypadat za totálního blbce, že sem dávám i plakáty, výtisky a fotku. Ale říkam si, že třeba i rám může mít nějakou cenu a je mi to líto vyhodit.
Zkuste se vžít do mé situace absolutního laika.

Předem děkuji za každou radu. Pokud bude zájem, tak mohu fotky umístit sem, případně nafotit detaily.

Ještě jednou díky
Registrovaný uživatel
všechno jedna velká louka a paseka.
Registrovaný uživatel
A to znamená? :)
Registrovaný uživatel
Nikdo nic?
Registrovaný uživatel
Není tam nic co by bylo cenné, možná by někdo koupil za pár stovek tu reprodukci Lady.
Registrovaný uživatel
Ahojte potrebujem zistit jednu infosku mame doma velmi stary obraz , je nanom malba asi olejomalba a podpisany na tom obraze je M schopper alebo je to iba h ,shopper neviete nieco o tomto maliarovi dakujem
Moderátor
Monikalili napsal