Sběratel.com

Diskusní fórum o sběratelství

Sběratel.com » Ocenění, hodnota, určení poštovních známek » Prosím o pomoc s určením známek

Prosím o pomoc s určením známek

Moderátoři: dejvy, elle, Zdenek Jindra.

Nové téma Odpovědět

Stránka: 1

Autor Příspěvek
Registrovaný uživatel
Zdravim,
ve svem albu mam par znamek u kterych nemam tuseni co to je za znamky, mohl by mi nekdo rict co to je a zda to ma nejakou hodnotu nebo to mam v klidu vyhodit?

Obrázek vložený uživatelem

Kliknutím na náhled se otevře v plné velikosti
Moderátor
1, 3, 4, 5 - nejsou známky, ale zálepky na dopisy(cena do 5Kč),.
2 je nárvh na známku cena cca 50-100Kč
Registrovaný uživatel
Ještě by mě zajímalo pokud někdo bude vědět od koho je ten návrh na známku (2) a ze kterého je roku
Moderátor
třicátá léta, dle obrau M.Alše - je to na něm napsané
Registrovaný uživatel
Ještě bych měl dvě věci k posouzení, jsem laik a se známkami začínám (i když album z dětství se mi doma válelo ve skříni více než 20 let).
Tyhle dvě věci z mého alba nejsou, ale byly součástí materiálu který jsem před nedávnem nakoupil a nedokážu posoudit jestli to může být pravé a jakou to může mít cenu. Známky jsou ražené a bez lepu (ta druhá mi podle levého a spodního okraje připadá jako by někdo ostříhal zoubkovanou známku která měla posunutý tisk doleva)

Druhá známka je tahle:
« Poslední úpravu provedl(a) Axxxxis v 7. 1. 2009, 1:18. »
Moderátor
první na 90% padělek, ale z obrázku to nelze přesně říci, druhá je padělek...
Registrovaný uživatel
Myslel jsem si to :)
u te prvni ten "pretisk" se mi zda jako by byl udelany pres razitko a zda se mi i ze je to pismo az prilis "dokonale" uplne ostre hrany jako vytistene na moderni tiskarne. Na obrazku to neni moc dobre videt i kdyz jsem to fotil nekolikrat tak lip se mi to nepovedlo.
U te druhe jsem byl taky presvedceny ze to je padelek, ale jako naprosty laik jsem se chtel ujistit u zkusenejsich :)

Dekuji za odpovedi urcite velmi brzy prijdu s dalsimi "zacatecnickymi otazkami"