Sběratel.com

Diskusní fórum o sběratelství

Sběratel.com » Faleristika » Rád vítezného února a Rád republiky

Vykupminci.cz
Numisargo

Rád vítezného února a Rád republiky

Moderátoři: Altmann, smith.

Nové téma Další příspěvek

Stránka: 1

Autor Příspěvek
Registrovaný uživatel
Prikladám foto dvoch rádov - žiaľ nemám k nim ani doklady ani etui. Rád by som poznal názor odborníkov - zberateľov, kde sa môžu pohybovať aktuáne ceny. Oba sú zaujímavé číslami - 22 a 760.

Obrázky:

Obrázek vložený uživatelem

Obrázek vložený uživatelem

Obrázek vložený uživatelem

Obrázek vložený uživatelem

Obrázek vložený uživatelem

Obrázek vložený uživatelem
Moderátor
Doufal jsem, že se ozve kolega Ondraš. Víte ty ceny se aukce od aukce liší. Jednou se neprodá za 20 0000 a na další "vyleze" na 40 000 Kč. Podívejte se do nabídky pražské firmy Aurea a do jejich katalogu. Další problém je i v tom, že sběratelský trh je naplněn a tak cena může být vysoká, ale nenajdete kupce. I z tohoto důvodu nerad stanovím ceny dekorací. Věřím, že se některý z kolegů ozve.
Registrovaný uživatel
Veci sa majú tak,že zberatelia chcú hlavne československé vyznamenania v etuách a s dokladmi-dekrétmi.Ono Vám kolega Altmann ceny povedal,ale napr.Únor za 250euro v etue je ťažko predať.Možno,niekto etue má,potrebuje len vyznamenania.Tie 2 sovietské Vám to vynahradia.
Registrovaný uživatel
Dobrý den, využiji tohoto téma. Kolik myslíte, že bych měl dát do vyvolávací ceny za Řád republiky z prvního udílení 30.4.1951, číslo do 29 (nechci být konkrétní) se sponou, stuha je u řádu v ohybu přetrhlá, orig. etuí, řádovou knížkou, fotografiemi oceněného s řádem,+příběh.
Registrovaný uživatel
-mikulas napsal
Veci sa majú tak,že zberatelia chcú hlavne československé vyznamenania v etuách a s dokladmi-dekrétmi.Ono Vám kolega Altmann ceny povedal,ale napr.Únor za 250euro v etue je ťažko predať.Možno,niekto etue má,potrebuje len vyznamenania.Tie 2 sovietské Vám to vynahradia.