Sběratel.com

Diskusní fórum o sběratelství

Sběratel.com » Nápovědy a návody » Samolepky

Vykupminci.cz
Numisargo

Samolepky

Moderátoři: smith.

Nové téma Další příspěvek

Stránka: 1

Autor Příspěvek
Registrovaný uživatel
Nie som síce začiatočník, no dlho som neprišiel do styku so samolepiacimi známkami, lepšie povedané som sa im vyhýbal, ale teraz som dostal dopis z Talianska s takýmito známkami a rád by som ich bezpečne odlepil a zbavil lepidla. Má prosím niekto s týmto skúsenosti? Ďakujem!
Registrovaný uživatel
ja som to skusal na Ruskych a bez sance :D
Registrovaný uživatel
Ja som naše odlepil po namočení v technickom benzíne s trochou čistého,"pitného" liehu z lekárne.Možno stačí len benzín.Potom vlažná voda.
Odlepil som ale napr.aj americkú,nebol problém,ale dostať to lepidlo zo známky sa mi nepodarilo..Tak som ju nalepil na čistý papier. :) Tie lepidlá budú asi rôzne.
-s-
Registrovaný uživatel
Tak som to skúsil s technickým benzínom. Najskôr sa mi podarilo známku stiahnuť z listu a potom som zadnú časť vyčistil handričkou namočenou v benzíne. Má to však jeden háčik, známka bola nalepená na voskovom papieri, tak neviem, ako by sa postupovalo, keby bola nalepená na kartóne, alebo obyčajnom liste, nakoľko známka, ktorú som ja čistil vôbec nesala benzín. Ako keby som čistil umakart.
Registrovaný uživatel
Musíš vyskúšať. ;)
Samolepku par avion Royal Mail som stiahol z obyčajnej obálky snáď za dve minúty.Bola čiastočne prilepená aj na obyčajnom papieri z tlačiarne,na ktorom bola vytlačená adresa.Takže dva druhy obyčajného papiera a išlo to.Tiež je ako z umakartu.Potom som ju ešte 2-3x prilepil na obyčajné noviny a vždy som ju po kúpeli v benzíne stiahol.Nakoniec som ju nalepil na ďalší papier,pretože bola stále lepkavá.Čistiť to nebudem.Len som testoval.Neviem,či sú lepidlá totožné,ale podobné by mohli byť.Aj z kartóna by to malo ísť.Stačí aby nasiakol (presiakol) benzínom a povolí to.Myslím si.
-s-

Nové téma Další příspěvek

Stránka: 1