Sběratel.com

Diskusní fórum o sběratelství

Sběratel.com » Starožitnosti » secesní kachlová kamna

Vykupminci.cz
Numisargo

secesní kachlová kamna

Moderátoři: Admin - Zdeněk Jindra, smith.

Nové téma Další příspěvek

Stránka: 1

Autor Příspěvek
Registrovaný uživatel
V poděděné nemovitosti máme kamna a zajímal by mne odhad jejich hodnoty. Připadá mi to jako Muchův styl, ale jsem laik, možná je to jen nápodoba.

Obrázky:

Obrázek vložený uživatelem

Obrázek vložený uživatelem

Obrázek vložený uživatelem
Registrovaný uživatel
Jsou to krásná secesní kamna, určitě pravá. Pokud jsou kompletní a nepoškozená pohybuje se jejich cena v desítkách tisíc korun.
Adalbert
Registrovaný uživatel
S cenou s Adalbertem sůhlas, i styl Jugenstyll / Vídenský / je správný ......ALE.....................ale zkuste si je rozebrat,naložit ,odvézt a prodat, to musí dělat zkušeny kamnař /a ti již vymřeli / takže se moc z penízků neradujte. ..................tož tak :lol:
« Poslední úpravu provedl(a) narval v 22. 8. 2018, 6:21. »
Registrovaný uživatel
V tomto souhlasím s Narvalem..to je ten největší kámen úrazu.
Registrovaný uživatel
Kamna jsou funkční, v zimně se v nich topilo, takže předpokládám, že jsou kompletní. Děkuji za vaše odpovědi, byt se bude prodávat, tak snad budoucí majitelé tuhle krásu budou chtít.
Registrovaný uživatel
Já kdybych kupoval byt tak dám rozhodně přednost tomu s těmito kamny.
Registrovaný uživatel
Kluci nové kachláky se dají pořád koupit a jsou lidé, kteří je nově staví. Je jich málo, ale jsou takoví fachmani, kteří se přímo tímto zabývají. Ale taky si to nechají fest zaplatit to je jasné. Třeba tady https://www.firmy.cz/Remesla-a-sluzby/Remesla/Kamnarstvi/Kachlova-kamna
Registrovaný uživatel