Sběratel.com

Diskusní fórum o sběratelství

Sběratel.com » Světová papírová platidla » stara 100 bankovka

Vykupminci.cz
Numisargo

stara 100 bankovka

Moderátoři: numpszi, smith.

Nové téma Další příspěvek

Stránka: 1

Autor Příspěvek
Registrovaný uživatel
Dobrý deň chcel by som sa spýtať akú ma cca. cenu stara 100 dolárová bankovka ďakujem

Obrázky:

Obrázek vložený uživatelem
Registrovaný uživatel
Je to vzácna bankovka - 1914 One Hundred Dollar Federal Reserve Note. Na ebay sú všetky ceny nad 2.000 USD.
_______________
Processed coin catalogs 3.750 Auctions / 30.634 Lots
Všetko o bankovkách www.mojazbierka.sk :)
Sent from my ZX Spectrum
Registrovaný uživatel
Fidzi, si si istý? lebo zatiaľ čo som si zisťoval len tak tak cena sa pohybovala od 650€-850€ cca tak netuším kde je pravda
Registrovaný uživatel
Nejsem odborníkem na dolary, ale podle jedné internetové příručky se jedná o nejběžnější variantu a v uvedené oběhové zachovalosti by se cena měla pohybovat kolem 500 USD.
Na Ebay jsou všechny ceny nad 2000 USD u prodaných nebo u rok starých ležáků Kup teď?
Registrovaný uživatel
presne to mi bolo povedané ako píšeš ale hodnota je nad 650€ isto lebo mám zatiaľ ponuku na toľko a sa rozhodujem či sa mi ju oplatí podržat alebo už ju mám predať
Registrovaný uživatel
Myslel som ponukové ceny "Buy It Now". Jasné, že to môžu byť aj ležiaky, ale to nič nemení na tom, že táto bankovka je "lepšia".
https://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=1914+One+Hundred+Dollar+Federal+Reserve+Note&_osacat=11116&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.X%24100+series+1914.TRS0&_nkw=%24100+series+1914&_sacat=11116

Pri ponuke za 1.995 USD je až 11 sledovateľov. Bankovka vo veľmi zlom stave vystavená za 895 USD (podobná tej tvojej) má až 12 sledovateľov. Takže tam niekde hľadaj cenu. Inak 850€ = 1.000 USD ;)
_______________
Processed coin catalogs 3.750 Auctions / 30.634 Lots
Všetko o bankovkách www.mojazbierka.sk :)
Sent from my ZX Spectrum
Registrovaný uživatel