Sběratel.com

Diskusní fórum o sběratelství

Sběratel.com » Denárové období » Vladislav I. Jindřich, Vladislav II., Přemysl, Vladislav III., Přemysl Otakar a Bruno

Vykupminci.cz
Numismatika

Vladislav I. Jindřich, Vladislav II., Přemysl, Vladislav III., Přemysl Otakar a Bruno

Moderátoři: jv64, turtleoverhead.

Nové téma Další příspěvek

Stránka: 1 2 >

Autor Příspěvek
Registrovaný uživatel
ražby moravských markrabat - Vladislav I. Jindřich, Vladislav II., Přemysl, Vladislav III., Přemysl Otakar a biskup Bruno
Registrovaný uživatel
Vladislav I.Jindřich,C-884, 18 mm,váha 0,68 g.

Obrázky:

Obrázek vložený uživatelem

Obrázek vložený uživatelem
Registrovaný uživatel
Nedávno jsem omylem vydražil dva stejné moravské denáry C895 Vladislava III. a teď váhám, kterého se zbavit :D Poradíte, který se vám líbí více? Oba mají něco do sebe a oba se mi líbí, nejsem ale Rothschild, abych měl od všeho dva kousky ... Díky za jakékoli postřehy a názory ;)

Obrázky:

Obrázek vložený uživatelem

Obrázek vložený uživatelem
Registrovaný uživatel
Horní mi přijde zajímavější, lidský i koňský gesicht je podle mne lépe vyražen, stejně tak i ten blboun nejapný či co to je na reversu :)
Registrovaný uživatel
Mne sa páči viac ten spodný. Je na ňom viac detailov, krajšia patina a je menej excentrický.
Registrovaný uživatel
nechal bych si ten dolní...
_______________
http://digi.ceskearchivy.cz/

Od té doby co jsem přestal být namyšlený, tak jsem už bez chyby... ;)
Registrovaný uživatel
Ja bych si nechal ten horni
Registrovaný uživatel
já bych chtěl ten, co budeš dávat pryč, ať už to bude horní nebo dolní :)
Moderátor
Nech si oba, alespoň můžeš mít na platu avers a revers vedle sebe. :D ;)
Registrovaný uživatel
Tady je popis J.Sejbala.

Obrázky:

Obrázek vložený uživatelem
Moderátor
Nojo, to byly časy když pták Noh ještě běhal volně po Moravě...
Moderátor
ja bych si nechal ten spodni
Registrovaný uživatel
To jste mi teda moc nepomohli, dva jsou pro horní a tři pro spodní ... Původně jsem totiž chtěl ten horní, ale přitom, jak jsem překlikával mezi fotkami, jsem to popletl a poslal limit na spodní. Když jsem si to uvědomil, říkal jsem si, že mě u toho spodního jistě někdo přehodí, páč jsem tam měl poměrně nízký limit a přihodil vyšší částku na ten horní ... Safra to je situace :D Mě se opravdu líbí oba a nejsem schopný se rozhodnout.

bertik-b1: je zajímavé, že ve slovním popisu má Sejbal uvedenu správně růžici za hlavou jezdce, ale na perovce má jakoby vlající plášť nebo co tím autor myslel ...
Registrovaný uživatel
já bych si nechal oba-každý je něčím jiným zajímavý :P
_______________
Moderátor
Nesouhlasim se sigurem, ze na dolnim je vic detailu.. misty ano, ale casto oproti hornimu bud chybi nebo jsou hrubsi. Asi bych bral ten horni, ale chapu duvody pro ten spodni, vypada zajimaveji, zrejme hezci patina..
Uz jsem podobne dilema resil Xkrat u antickych minci a obcas to dopadlo tak, ze jsem si nechal obe, protoze kdyz jsem nejakou minci prodal, tak se mi po ni pak styskalo, rikal jsem si ze v necem byla lepsi nez ta druha apod. :P
Moderátor
Tak tak, nejlepší bude sehnat třetí, zdaleka nejhezčí a pustit potom oba :D
Registrovaný uživatel
Díky, jste fakt kamarádi :D Nechám si asi tu, co jsem chtěl původně, tzn. tu horní ...

Pro doplnění metrologie:

horní - 0,78 g; 15,8-16,3 mm
spodní - 0,53 g; 16,4-16,9 mm
« Poslední úpravu provedl(a) kacuro v 11. 4. 2014, 14:35. »
Registrovaný uživatel
No ale zase je ta horní o dost těžší, tak aby ses pak při manipulaci s ní nepředřel :twisted:
Moderátor
Já klidně přijmu darem oba. :P
P.S.: A je to opravdu totožné razidlo?
Registrovaný uživatel
Pokud bude na prodej, měl bych zájem.
Registrovaný uživatel
lub121 napsal
Pokud bude na prodej, měl bych zájem.

Už je prodán.
Registrovaný uživatel
Dnes dorazila položka 553-Cach 875 váha1,04g z aukce v Havířově, do páru s jiným z dřívějška,váha 0,79g.Nějak je nemohu nikde dohledat.Že bych měl nepopsané varianty?Cach ani Sejbal je neuvádí jako čtyřráz.Jestli to ovšem čtyřráz je.Prosím o názor na pravost.

Obrázky:

Obrázek vložený uživatelem

Obrázek vložený uživatelem
Registrovaný uživatel
po pravdě řečeno, mám vážnou obavu, že se vůbec nejedná o moravské feniky, ale o feniky norimberské a to Friedricha II. ..... viz např. zde:

http://www.ma-shop.de/nsw-leipzig/item.php5?id=2907&lang=en
Moderátor
ja jsem mel cukani neco takoveho napsat, ale pak sem si rikal, ze kdyz to nevim jiste, nebudu zde vyskakovat. celkem tomu nazoru verim.
Registrovaný uživatel
bohužel si myslím totéž jako Kekule, podobně je tomu u Chebu kde vícero dnes nabízených jako Cheb je ve skutečnosti také velmi pravděpodobně Norimberk...
_______________
http://digi.ceskearchivy.cz/

Od té doby co jsem přestal být namyšlený, tak jsem už bez chyby... ;)

Nové téma Další příspěvek

Stránka: 1 2 >

Sběratel.com » Denárové období » Vladislav I. Jindřich, Vladislav II., Přemysl, Vladislav III., Přemysl Otakar a Bruno

Diskusní fórum | Sberatel.com | články | inzerce | katalog | mince | sběratelé | zápalky |

TOPlist
Sběratel.com je poháněno systémem UseBB 1