Sběratel.com

Diskusní fórum o sběratelství

Sběratel.com » Umění - obrazy » Výběr aukční síně

Vykupminci.cz
Numisargo

Výběr aukční síně

Moderátoři: smith, Wjem.

Nové téma Další příspěvek

Stránka: 1 2 >

Autor Příspěvek
Registrovaný uživatel
Dobrý den,

mockrát prosím kohokoliv o radu.

Mám obraz (Radimský), který jsem pro informaci o tržní ceně, popř. vyvolávací ceně jsem poslal třem aukčním síním.

1. www.galerie-narodni.cz - mi nabídla vyvolávací cenu 75 - 95 tisíc.

2. Dorotheum - vyvolávací cena 150 - 200 tisíc.

3. European Arts - se mi ještě nevyjádřilo.

Prosím, jsem laik a nevím do jaké síně bych měl obraz dát. Vyvolávací cena s rozdílem dvojnásobku mi přijde zvláštní.
Jakou byste mi doporučili aukční síň?

Mockrát Vám děkuji za rady.
« Poslední úpravu provedl(a) BeastMode v 25. 8. 2017, 17:36. »
Registrovaný uživatel
Já mám dobré zkušenosti s www.aukceobrazu.eu/
Registrovaný uživatel
Tezka rada bez moznosti obraz videt. Na Galerii Narodni zapomente rovnou, Dorotheum nemá podle meho nazoru dobrou (bonitni) klientelu a vyvolavacka uz moc nahoru nepujde. Z te trojky bych asi zvolil European Arts, nicmene me osobne u nich vadi velke mnozstvi opakovane drazenych obrazu (neprodanych, ale i prodanych), coz mi neprijde prilis duveryhodne. Navic zrovna o Radimskeho, pokud to nebude hodne dobra vec, mit zajem nebudou.
Registrovaný uživatel
Zde přikládám obraz. Jakou byste mi, prosím, doporučil aukční síň?
Ještě se mi jako možná jevila Galerie Kodl.
floodland napsal
Tezka rada bez moznosti obraz videt. Na Galerii Narodni zapomente rovnou, Dorotheum nemá podle meho nazoru dobrou (bonitni) klientelu a vyvolavacka uz moc nahoru nepujde. Z te trojky bych asi zvolil European Arts, nicmene me osobne u nich vadi velke mnozstvi opakovane drazenych obrazu (neprodanych, ale i prodanych), coz mi neprijde prilis duveryhodne. Navic zrovna o Radimskeho, pokud to nebude hodne dobra vec, mit zajem nebudou.
Registrovaný uživatel
Zde obraz.

Obrázky:

Obrázek vložený uživatelem