Sběratel.com

Diskusní fórum o sběratelství

Sběratel.com » Naše papírová platidla » 200kč a její modifikace

Vykupminci.cz
Numisargo

200kč a její modifikace

Moderátoři: acme2000, smith, Šenfi.

Nové téma Další příspěvek

Stránka: « < 1 2 3 4 5 6 7 8 ... > »

Autor Příspěvek
Registrovaný uživatel
Úplný hadr to není, je na ní poznat jedno přehnutí uprostřed a řekla bych běžné použití... ale těžko soudit, jsem naprostý laik. Ale klidně jí zase strčím do peněženky a pustím do oběhu :-) jen jsem si říkala, že za zeptání nic nedám :-)
Registrovaný uživatel
Dobrý den, náhodně se mi do rukou dostaly tyto dvě bankovky. Mohl by mi někdo říct, zda mají nějakou cenu?

Obrázky:

Obrázek vložený uživatelem

Obrázek vložený uživatelem

Obrázek vložený uživatelem

Obrázek vložený uživatelem
Registrovaný uživatel
Nechci být kousavý, ale je to tam napsané. Z jakého důvodu by měly mít jinou cenu? ;)
Registrovaný uživatel
pravděpodobně ještě slečna myslela, že naděje leží v písmenku B.
Ale bohužel takto sežvejkané jsou za cenu napsanou na bankovce.
Registrovaný uživatel
Dobry vecer,dnes se mi dostala do ruky 200Kc bankovka serie A11 rok 1993.Ma pouze nominalni hodnotu?/v prouzku 200kcs/
Registrovaný uživatel
Záleží v jakém je stavu?
Registrovaný uživatel
V oběhu je již 200,- Kč G 01

Obrázky:

Obrázek vložený uživatelem
Registrovaný uživatel
markyz napsal
proužek Kčs a Kč

Nesedí ti 4.deska :shock:
Tomu odpovídá i dvoustovka s proužkem Zaire. Ta byla tištěna na archu o 24 cedulích (4 vodorovně x 6 svisle). Do archů byl zabudován v papírně v Německu čtyřikrát metalický proužek, přičemž v prvním sloupci došlo k chybě (Zaire) a další tři byly již v správné. To nám napovídá, že bankovky s touto chybou v proužku mohou být pouze se sérií 01-06. Série v druhém až čtvrtém svislém pásu (07-12, 13-18, 19-24) jsou v pořádku a ukazují rozmístění sérií na archu. Jinak co se týče proužku:
1. arch = A01-A24 = proužek Kčs (Zaire)
2. arch = A25-A48 = proužek Kčs
3. arch = A49-A72 = proužek Kčs + Kč