Sběratel.com

Diskusní fórum o sběratelství

Sběratel.com » Rady začátečníkům » Albové listy

Vykupminci.cz
Numisargo

Albové listy

Moderátoři: dejvy, ikanek, Jaromir, pavlinka, smith.

Nové téma Další příspěvek

Stránka: 1

Autor Příspěvek
Registrovaný uživatel
Nemáte někdo nascanovaný albový listy, který by mi pomohly a zpřehlednily mou sbírku? Jsem lehkej začátečník a kdybych si měl albový listy kupovat, tak bych se asi nedoplatil. Studenti nemají moc peněz navíc no..
Administrátor
No ja nevim, ale kdyz si spocitate tisk a papir tak jste v malonakladovem vydani albovych listu nekdy i na stejne castce jakou u zakoupeni, protoze tam se jede na velkonaklad. Takze nevim jestli je to dobre reseni...
Registrovaný uživatel
Náklady na tisk pro mě nejsou problém. To mám právě zadarmo, takže se mi jedná jen o sehnání nějaké kvalitní předlohy.
Administrátor
Tak si kvalitni predlohu udelejte sam a nekopirujte cizi praci cimz porusujete autorska prava. Jednoducha rada - vytvorte si to sam.
Moderátor
Argument ktery pises je docela "ubohej".Chapu ze si student,ale to neznamena ze ti nekdo da neco zadarmo.Ja bych taky chtel mit vsechny katalogy minci ktere sbiram a nejlepe kazdej rok nove vydani,taky na to nemam a to nejsem student, takze kupuju postupne i kdyz bych si to mohl nekde zdarma stahnou,ale je to proste kradez a s vymluvou ze mas malo penez tezko obstojis.Prece si muzes listy kupovat postupne nemusis mit najednou cele CR (nebo jiny stat ktery sbiras).Nebo jak ti radi Zdenek muzes si vyrobit vlastni.
Administrátor
No ja osobne jsem si jako chudy student albove listy vyrabel a mel jsem z toho vetsi poteseni nez nekde neco okopirovat a radovat se jak lehce jsem to ziskal. Kdyz chci neco zadarmo tak si to muzu vytvorit prece sam. Asi jsi cekal, ze ti sem hodi nekdo hotove listy - coz se i muze stat, ale proc by si s tim nekdo daval praci? Skenoval to do PC, kdyz ta elektrika je tak draha :-).
Registrovaný uživatel