Autor |
Příspěvek |
|
|
Moderátor
|
Nahráno prvních 100 položek do katalogu, už zbývá jen cca několik tisíc  . http://imince.net/katalog-ucelovych-znamek/Když by měl někdo tip jak tento katalog zpracovat na samostatném webu, případně, když by byl někdo ochoten přímo pomoci, byl bych rád  . V tom wordpressu bude problém při vyšším počtu položek, především co se týče administrace. Bohužel nejsem programátorsky nadán  .
|
|
|
Registrovaný uživatel
|
Mám tyto 3 účelové známky na chléb. Menší mají průměr 20 mm a větší 23,5 mm. Chystám se je prodat a rád bych věděl cenu. Obrázky:  
|
|
|
Moderátor
|
Je to dost subjetivní a dle momentální poptávky, nicméně cca bych to viděl takto: 4 kg Pašinka - cca kolem 60 - 80 Kč Malešov, Kalina - cca 120 - 150 Kč Toho zinkovyho Kalinu nemam, kdyz by byl na prodej nebo vymenu, byl bych rad. Dekuji
|
|
|
Moderátor
|
|
|
|
Moderátor
|
Pripadne bych vzal vsechny tri, kdyz byste nechtel prodat jen jednu.
|
|
|
Registrovaný uživatel
|
Kdyby někdo někdy narazil na chmelovou známku Gustav Peruth 71 Swojetin / Svojetín 1/4, mosaz 21 mm. Kontaktujte mne prosím na e-mail. milan.peruth@gmail.comDěkuji Peruth Obrázky: 
|
|
|
Registrovaný uživatel
|
Jedná se o Vašeho předka nebo jen shodu jmen?
|
|
|
Registrovaný uživatel
|
Koupím měděnou známku Lázně sv. Mikuláše/ Ku koupeli V dobrém stavu dám až 2000,- Kč 
|
|
|
Registrovaný uživatel
|
Ano, jedná se o mého předka. Proto bych ji rád měl.
|
|
|
Registrovaný uživatel
|
Já koupím účelové a psí (i moderní) známky okresu Příbram. Z obcí, které vím, že známky vydaly, jsou to např: Týnčany, Čenkov, Malá Hraštice, Březnice (Pallfyové), Stará Huť (Alte Hutte), Dobříš, Jince, Trhové Dušníky, Křížov, Příbram, Rožmitál (např. Pensionát Třemšín), ...
|
|
|
Moderátor
|
Když byste měl něco na výměnu tak napište 
|
|
|
Registrovaný uživatel
|