Sběratel.com

Diskusní fórum o sběratelství

Sběratel.com » Mince Habsburků » Ferdinand I. (*10.3.1503 +25.7.1564)

Vykupminci.cz
Numisargo

Ferdinand I. (*10.3.1503 +25.7.1564)

Moderátoři: jan322, Kucera.

Nové téma Další příspěvek

Stránka: « < ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > »

Autor Příspěvek
Registrovaný uživatel
Z kremnických napr. 1559, ale ročník v opise, nie nad štítom.
Registrovaný uživatel
o.k., zatial dik:)
Registrovaný uživatel
ak sa nemylim tak je to presne ten z poslednej aukcie
satestsat121 napsal
Zdravim, chcel by som sa opytat na rok razby a mincovna je Hall???

dakujem pekne

Obrázky:

Obrázek vložený uživatelem

Obrázek vložený uživatelem
_______________
Registrovaný uživatel
http://aukcie.machochlapovic.com/sk/aukcia-6/a60034.html
_______________
Registrovaný uživatel
Zdravím, mohl bych poprosit někoho více vzdělanějšího v mincích Ferdinanda I. o to jací mincmistři v kterém údobí razili 3 krejcary a případně jaké měli značky na mincích?
Registrovaný uživatel
studuj...
Markl, M.: Münzen, Medaillen und Prägungen mit Namen und Titel Ferdinand I. Praha 1896
Miller zu Aichholz, V. – Loehr, A. – Holzmair, E.: Österreichische Münzprägungen 1519 – 1538. Vídeň 1948
_______________
http://digi.ceskearchivy.cz/

Od té doby co jsem přestal být namyšlený, tak jsem už bez chyby... ;)
Registrovaný uživatel
mohl by mi někdo poradit co za hodnotu měly za dob vlády Ferdinanda I. (a Maxmiliána I.) tyto nominály? :

Batzen
Halbbatzen
Vierer

(a popř. jejich český název, pokud existuje nějaký překlad?)
« Poslední úpravu provedl(a) Rakoczi v 30. 11. 2014, 18:49. »
Registrovaný uživatel
první dva většinou 4 a 2 krejcary, poslední asi dle vydavatele(a tím ryzosti)...
_______________
http://digi.ceskearchivy.cz/

Od té doby co jsem přestal být namyšlený, tak jsem už bez chyby... ;)
Registrovaný uživatel
Poslední z uvedených nominálů jsem zatím viděl jen na ma-shops a nikde jinde...

mohl bych se ještě zeptat na to, v kterých mincovnách byly tyto mince raženy?
« Poslední úpravu provedl(a) Rakoczi v 30. 11. 2014, 18:58. »
Registrovaný uživatel
jestli se nepletu, tak Vierer má hodnotu 1/4 krejcaru a razil se v Hallu pro Tyrolsko a Lienzu pro Gorici ...
Moderátor
..... a za Ferdinanda I. byla jeho předepsaná ryzost 176/1000 při celkové hmotnosti 0,439g
Registrovaný uživatel
Tady jeden....

Obrázky:

Obrázek vložený uživatelem

Obrázek vložený uživatelem
_______________
Teď když mám dům spálený na popel, vidím lépe na měsíc....
Registrovaný uživatel
Ten teda je... :shock:

http://www.reactiongifs.com/r/jwdrp.gif
Registrovaný uživatel
m1234 napsal
ak sa nemylim tak je to presne ten z poslednej aukcie
satestsat121 napsal
Zdravim, chcel by som sa opytat na rok razby a mincovna je Hall???

dakujem pekne


no je pekne, ako tie mince sa tocia u nas a vo svete :D
vyzera to byt presne ten isty, co som mal
_______________
Registrovaný uživatel
Tak jsem si ho šoupnul pod stromeček...3 krejcar Linz, 1549. Ještě mu nějak sundat ten zelený knírek..

Obrázky:

Obrázek vložený uživatelem
Registrovaný uživatel
Ferdinand I. - 2 krejcar 156? mincovňa Jachymov, mincmajser Jiří Geitzkofler
opis na reverzu je trocha popletený: IИF(INFANS) a DVS (DVX)

Obrázky:

Obrázek vložený uživatelem
_______________
Registrovaný uživatel
Je to korozí,nebo je to odlitek?U té 6ky to tak vypadá.
Registrovaný uživatel
minca je razená, nie odliatok, trocha klame nepríliš dobré nasvietené foto, ale korózia to nie je, skôr taký strižok
_______________
Registrovaný uživatel
Pěkné odpoledne.
3 krejcar Ferdinand I, mincovna Vídeň, souhlasí? Letopočet 1564? :roll:

Obrázky:

Obrázek vložený uživatelem

Obrázek vložený uživatelem
Registrovaný uživatel
2 krejcar 1563 Hall
Moderátor
Ferdinand I., halbbatzen (2 krejcar) 1564, mincovna Hall
Registrovaný uživatel
Díky moc za určení ;) ;)
Moderátor
mohol by som poprosit o blizsie urcenie tohto bileho penizku? vdaka.

Obrázky:

Obrázek vložený uživatelem

Obrázek vložený uživatelem
Moderátor
bílý peníz Ferdinanda I.
dle Veselého V. c/17, mincovna Vratislav
VESELÝ, R.: Bílé peníze Ferdinanda I. 1526-1564, Numismatické listy 2008 - 1

což by mělo odpovídat určení Nohejlová E1s
NOHEJLOVÁ, E.: Nález v Lužanech, NČČsl. XI – XII, 1935 – 1936

jak je uvedeno výše bývají peníze s tímto typem lva připisovány Vratislavské mincovně
Moderátor
jacx:

vdaka za indicie,
v Halackovi som nic podobne nenasiel,
Wroclaw/Vratislav, ako mincovnu, pre bile penize neuvadza,
preto sa pytam.

ceskym fufnickom sa venujem len rekreacne,
preto je mozne, ze moje dotazy mozu vyzniet amatersky.

zaujal ma ten lvicek,
vyzera jak bazilisek,
jazycisko jak chameleon,
a nad hlavou davidova hviezda.

navyse sa mi nezda ze by razidlo bolo puncovane,
tie ''N'' v opise FERDINAND su velmi rozdielne ?

Nové téma Další příspěvek

Stránka: « < ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > »

Sběratel.com » Mince Habsburků » Ferdinand I. (*10.3.1503 +25.7.1564)

Diskusní fórum | Sberatel.com | články | inzerce | katalog | mince | sběratelé | zápalky |

TOPlist
Sběratel.com je poháněno systémem UseBB 1