Sběratel.com

Diskusní fórum o sběratelství

Sběratel.com » Mince Habsburků » František Jozef I. (*18.8.1830 +21.11.1916)

Vykupminci.cz
Numisargo

František Jozef I. (*18.8.1830 +21.11.1916)

Moderátoři: jan322, Kucera.

Nové téma Další příspěvek

Stránka: « < ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25 ... > »

Autor Příspěvek
Registrovaný uživatel
Ve sběratelství, či numismatice, se pohybujeme v několika vodách. Numismatika je exaktní věda, naopak sběratelství se skládá z několika jednotlivých složek, z nichž každá vyžaduje jiná řešení. S určitostí lze říci, že v technikáliích jsem konzervativní, naopak v dražbě, v hledání cen atd. jsem velmi kreativní a dokáži měnit názory podle situace ve velmi krátkém časovém horizontu podle vývinu situace. Dá se říci, že tyto situace náhlé změny mám ve své podstatě rád. Na druhé straně, na některé konzervativní návyky nedám dopustit.

Tohle je velmi výstižné a s takovým názorem se stotožnuji i já s tím, že dokáží odhadnout(vzhledem k svým zkušenostem) a přispusobit se trhu v horizontu několika..
Registrovaný uživatel
Pardon,koukám ulítlo mi jedno slovo, to je tak když zároveň řeším několik věcí najednou(práce)... :)
.. Horizontu let...
Registrovaný uživatel
Barbare,co se týká toho probíraného zlatníku 72A:

https://www.email.cz/download/k/qfBI7KZQezudZNQ2sGh5EGLILQ6-aFIJ_jCvLj5Jqjpfoda946oHUEmcU2bVqN9yULRrftw/03020%20Gulden1872A%20Fr%C3%BChwald.pdf
Registrovaný uživatel
Lopez1506 napsal
Barbare,co se týká toho probíraného zlatníku 72A:

https://www.email.cz/download/k/qfBI7KZQezudZNQ2sGh5EGLILQ6-aFIJ_jCvLj5Jqjpfoda946oHUEmcU2bVqN9yULRrftw/03020%20Gulden1872A%20Fr%C3%BChwald.pdf


Nelze to otevřít..

Lopezi poprosim tě o email, potřeboval bych znát tvůj názor..
Když tak napiš na milan.heczko@yahoo.com..
Díky
Registrovaný uživatel
Zlatník je originál,je tam jen omylem špatný popis a volačka.
Má tam být 1000 eur..
Ten odkaz je pár dní starý posudek z Vídně obsahující mimo jiné i detaily okolí značky..
Pro představu....

Obrázky:

Obrázek vložený uživatelem

Obrázek vložený uživatelem

Obrázek vložený uživatelem
Registrovaný uživatel
Žádná chemická skvrna, ani nijak nepřidělano, ale vybroušena značka, viz. Prohlubeň a kostrbatá značka A.. Čiže falzum...né :roll:
« Poslední úpravu provedl(a) barbar v 5. 2. 2020, 17:29. »
Registrovaný uživatel
Lopezi tak teď mi došel tvůj mail s kompletním rozborem ze všemi fotkami je to originál..
Tím pádem ma předchozí reakce je irelevantní.. A beru jí zpět.
Registrovaný uživatel
chlapi FJI nemam az tak v oku, ale nie som u neho zvyknuty na chyborazby. Je u 6 grajciarov taketo pretlacenie stitu na druhu stranu bezne? najvyraznejsie pri letopocte, dakujem za vas nazor

Obrázky:

Obrázek vložený uživatelem
_______________
Numizmatika a alernatívne investovanie

Rád uverejním články o minciach a numizmatike. Môžete napísať článok o minciach, ktoré vlastníte a publikovať ich.
Registrovaný uživatel
Lopez1506 napsal
Barbare,co se týká toho probíraného zlatníku 72A:

https://www.email.cz/download/k/qfBI7KZQezudZNQ2sGh5EGLILQ6-aFIJ_jCvLj5Jqjpfoda946oHUEmcU2bVqN9yULRrftw/03020%20Gulden1872A%20Fr%C3%BChwald.pdf


můžu poprosit také na mail? ferovyobchodnik@seznam.cz
Registrovaný uživatel
Ano pri tychto 6 grajciaroch 1849 je to velmi bezne. Hlavne u dobre dochovanych kusoch je to pekne vidno ako je pretlaceny stit okolo letopoctu.
Registrovaný uživatel
tzv. die clash, razidá sa zrazili naprázdno
Registrovaný uživatel
Zdravím,uvítal bych jakékoliv názory na pravost tohoto pražského krejcaru 1851.
Mince patří sběrateli asi 8 let.Metrologie není prozatím k dispozici.
Náklad 100 kusů.

Foto 1)..onen kus

Foto 2)..kus z aukce u Fruehwalda(září 2016...5,62gr.)

Foto 3)..kus z aukce Nummus Olomouc(únor2016....dva roky nato prodán na Aukru)

Děkuji.

Obrázky:

Obrázek vložený uživatelem

Obrázek vložený uživatelem

Obrázek vložený uživatelem
Moderátor
Přidám Vám sem ještě foto kusu který se dražil koncem listopadu 2009 v aukci č. 85 u Raucha, pol. 4043. Pokud si ještě vzpomínám dražilo ho dost zájemců, mj. i pan Chládek st. Jednalo se o starou rozsáhlou sbírku mincí FJI.

Obrázky:

Obrázek vložený uživatelem
Registrovaný uživatel
Tky jeden přidám - trochu oběhanej...

Obrázky:

Obrázek vložený uživatelem

Obrázek vložený uživatelem
Registrovaný uživatel
Lopez1506 napsal
Zdravím,uvítal bych jakékoliv názory na pravost tohoto pražského krejcaru 1851.
Mince patří sběrateli asi 8 let.Metrologie není prozatím k dispozici.
Náklad 100 kusů.

Minciam FJ I. sa nevenujem, tak by ma zaujímala story, prečo ich je vyrazených len 100 kusov a prečo je ten Patasonov obehový.
Mňa na prvý pohľad zaujala značka mincovne "C". Pri niektorých minciach je "široké" a pri iných "úzke" (Fruhwald). Predpokladám, že 100 kusov mincí vyrazili len jediným razidlom, tak by sa takáto anomália nemala vyskytovať.
_______________
Všetko o bankovkách www.mojazbierka.sk :)
Sent from my ZX Spectrum
Registrovaný uživatel
Ve své podstatě se jednalo u pražské emise s letopočtem 1851 o minimální náklady, či zkoušky, z nichž pravděpodobně většina skončila v oběhu. Mezi znalce této problematiky patří můj kolega, který vlastní právě ten nejhezčí, zde uvedený. Tento kus vykazuje absolutní kvalitu, která není z fota patrna. Bohužel na základě nejapných politických debat nemá zájem se zde angažovat.
_______________
Koupím hezky zachovalé mince Františka II. Nabídky prosím zasílejte na email MERKUR1@o2active.cz
Registrovaný uživatel
Lopezi onen kus se musí lépe nafotit... Nerozluštim v opisu detaily. Například v opisu scheidemunze, přes písmeno M něco vidím .. Že by s prasklé raznice? Při tak nízkém nákladů by zřejmě bylo více identickych kusů s touto vadou...
Registrovaný uživatel
Ano,prasklá raznice ....lepší foto k dispozici nemám.
Hmotnost je 5,53,průměr 22,9 mm.
Ano po identickém kusu s touto vadou jsem ráno pátral,stejně tak jsem namátkou prohlédl i řadu reversů z mincovny ve Velké Bani.
Pak by šlo o umnou předělávku z G na C.-...i když se mi to nezdálo...a zcela jistě tomu tak není.
Stejně jako Fidžiho mne zarazil počet razidel(min.2)na zkoušku jednoho sta kusů.
Zřejmě se to zde z fota nevyřeší..

Obrázky:

Obrázek vložený uživatelem
Registrovaný uživatel
1/4 grajciar 1851 C - 36 kusov
1/2 grajciar 1851 C - 100 kusov
1 grajciar 1851 C - 100 kusov
2 grajciar 1851 C - 36 kusov
3 grajciar 1851 C - 36 kusov

Odkiaľ sú čerpané informácie o počte vyrazených kusov (prvotný zdroj)? 36 kusov dáva logiku pre skúšobnú razbu a jedno razidlo. 100 kusov by už zodpovedalo overovacej sérii na raziacom stroji. Ale rozdiel v značke mincovne a prasknuté razidlo po pár odrazkoch? To mi príde viac než divné. Dostali sa tieto mince do obehu alebo išlo len o skúšobnú razbu pre odsúhlasenie parametrov?
_______________
Všetko o bankovkách www.mojazbierka.sk :)
Sent from my ZX Spectrum
Registrovaný uživatel
Většina pravých mincí všech nominálů, které jsem zaznamenal, pochází z oběhu. Pamatuji si např. nabídku jednoho pražského obchodu ze začátku 90. let minulého století, který nabízel celou sadu z oběhu za nějakých cca 250 000 Kč.
Z tohoto důvodu jak 1 Krejcar 1851 C, tak i 1/4 Krejcar 1851 C, které pocházejí z nabídky aukce u Frühwalda patří podle nového majitele k naprostým výjimkám, protože splňují výjimečnou zachovalost, včetně původní růžové patiny.
Podle mého názoru, za některé, zde uvedené kusy bych ruku do ohně nedal. Ale to ať zhodnotí někdo, kdo měl v ruce více pravých mincí, může porovnávat, této problematice se vážněji věnuje a přesně ví, co má sledovat.
_______________
Koupím hezky zachovalé mince Františka II. Nabídky prosím zasílejte na email MERKUR1@o2active.cz
Registrovaný uživatel
Ty mincovní značky jsou podezřele, myslím konkrétně ten špičkový kus prostřední značka c je protahlejši,ostatní jsou shodné s všemi včetně dalších foto příspěvků. Fidzi to již zmiňoval..
Použití dvou raznic na zkušební ražbu je zřejmě nesmysl. Prošel jsem web i katalogy aukci mincovní značky jsou shodné až na ono protahlejši C zde(možná foto zkresluje )..
Dále jsem procházel všechny dostupné foto web, katalogy kusy stejného ročníku jiných mincoven s idendickou vadou raznice. Nic jsem nenalezl.. Ale při neznámém množství kusu s mincovny Velká Baňa (mimochodem 1851 mincovna vyhořela) a dvou jejich variant ve velikosti G a také vzhledem k jednoduchosti záměny či padělků ... Je dost pravděpodobně padělání toho ročniku..
Na večer budu mít více času a pokusím zhodnotit ražby těchto dvou mincoven.. Škoda jen, že nemáme dostatečně velké kvalitní fotografie..
Registrovaný uživatel
třeba badatelům pomůže... před časem mě to docela zajímalo a srovnával jsem pod mikroskopem. Názor mám, ale protože se chci vyhnout (zde častému) boji s větrnými mlýny, nechám prostor ostatním:-)

Obrázky:

Obrázek vložený uživatelem
Registrovaný uživatel
barbar napsal
Ty mincovní značky jsou podezřele, myslím konkrétně ten špičkový kus prostřední značka c je protahlejši,ostatní jsou shodné s všemi včetně dalších foto příspěvků. Fidzi to již zmiňoval..
Použití dvou raznic na zkušební ražbu je zřejmě nesmysl. Prošel jsem web i katalogy aukci mincovní značky jsou shodné až na ono protahlejši C zde(možná foto zkresluje )...


Ale ten špičkový kus je zaručeně pravý!
_______________
Koupím hezky zachovalé mince Františka II. Nabídky prosím zasílejte na email MERKUR1@o2active.cz
Registrovaný uživatel
protože je špičkový? :-O
Registrovaný uživatel
patason napsal
protože je špičkový? :-O


Protože to je názor člověka, který měl v ruce několik pravých mincí, zná rozdíly a ví co má hledat.
Tento člověk se této problematice věnuje mnoho let.
_______________
Koupím hezky zachovalé mince Františka II. Nabídky prosím zasílejte na email MERKUR1@o2active.cz

Nové téma Další příspěvek

Stránka: « < ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25 ... > »

Sběratel.com » Mince Habsburků » František Jozef I. (*18.8.1830 +21.11.1916)

Diskusní fórum | Sberatel.com | články | inzerce | katalog | mince | sběratelé | zápalky |

TOPlist
Sběratel.com je poháněno systémem UseBB 1