Autor |
Příspěvek |
|
#3551 10. 10. 2021, 13:17
|
Registrovaný uživatel
|
Ja na aukre veľa vody nenamútim. Tak pre lepšiu orientáciu - predajca ilonak37 a jeho nevšedná ponuka: https://aukro.cz/uzivatel/ilonak37/nabidkyVšetky ponúkané mince vyzerajú úplne rovnako a boli vyrobené úplne rovnako v úplne rovnakom kovošrote. https://www.youtube.com/watch?v=vzBgFgCJSoM_______________ Processed coin catalogs 2.753 Auctions / 22.426 LotsVšetko o bankovkách www.mojazbierka.sk :) Sent from my ZX Spectrum
|
|
#3552 10. 10. 2021, 14:15
|
Registrovaný uživatel
|
je možné dát odkaz na ty aukce kde se přidává faltum? jsem začátečník a určitě se kouknu na co dát pozor. děkuji
|
|
#3553 10. 10. 2021, 16:44
|
Registrovaný uživatel
|
Fidzi, tak to je hnus velebnosti. Do čoho všetkého sa už montujú.
|
|
#3554 10. 10. 2021, 17:57
|
Moderátor
|
Fidzi klobouk dolů, toliko much a jednou ranou za tak krátký čas.. Koukám Lopezovi pomalu šlapeš na paty. Fidzi to už je na poctivý řád myšiho kožišku.. https://youtu.be/pIHtVBmXt0Y
|
|
#3555 10. 10. 2021, 18:00
|
Registrovaný uživatel
|
Fidzi napsal Ja na aukre veľa vody nenamútim. Tak pre lepšiu orientáciu - predajca ilonak37 a jeho nevšedná ponuka: https://aukro.cz/uzivatel/ilonak37/nabidkyVšetky ponúkané mince vyzerajú úplne rovnako a boli vyrobené úplne rovnako v úplne rovnakom kovošrote. https://www.youtube.com/watch?v=vzBgFgCJSoM
Nechtel jsem tohle napsat protoze preci jen nejsem zadny odbornik a z fotek se ne vzdy dobre cte ale mam z toho stejny pocit. 
|
|
#3556 10. 10. 2021, 18:55
|
Moderátor
|