Sběratel.com

Diskusní fórum o sběratelství

Sběratel.com » Mince Habsburků » Matyáš II. (*24.2.1557 +20.3.1619)

Vykupminci.cz
Numisargo

Matyáš II. (*24.2.1557 +20.3.1619)

Moderátoři: jan322, Kucera.

Nové téma Další příspěvek

Stránka: < 1 2 3 >

Autor Příspěvek
Moderátor
Já bych si tipnul ale zapomněl jsi sem dát druhou stranu :D
Registrovaný uživatel
známá 1615
Registrovaný uživatel
neplatí, kazíš zábavu

Obrázky:

Obrázek vložený uživatelem
Registrovaný uživatel
Dobrý den, pořídil jsem si pár mincí Matyáše II., kterého jsem dosud neměl zastoupeného mezi mincemi Habsburků.

Jsem z nich naprosto nadšen, tak se chci pochlubit i mezi Vámi...

Nejedná se o nic vzácného, ale přesto jsou to nádherné mince s nádechem porudolfínské doby...

Prosím o kontrolu:
Matyáš II., 3 krejcar 1619, min. Videň, mm. Isaias Jessensky ??? Děkuji

Obrázky:

Obrázek vložený uživatelem
Registrovaný uživatel
Tady u toho širokého groše nemohu nikde dohledat mincmistra...Je to vzácnější varianta Pany Marie s dlouhou kadeří...

Prosím o pomoc s určením.

Obrázky:

Obrázek vložený uživatelem
Registrovaný uživatel
MUDrAcula napsal
Je to vzácnější varianta Pany Marie s dlouhou kadeří...


Túto informáciu čítam prvýkrát. Z akého zdroja to máš? Pýtam sa, lebo si nespomínam, že by som ročník 1619 videl s iným typom madony.
Tu je môj grošík...

Obrázky:

Obrázek vložený uživatelem
Registrovaný uživatel
Aha, tak to bude asi můj chybný překlad z němčiny. Je zakoupena z Německa, kde při komunikaci byl zmíněn termín langes Haar a minci měl označen prodávající písmenem R. Dal jsem si to (asi) chybně do spojitosti...

Jak jsem psal u prvního groše, jsou to mé první kontakty s Matyášem. Je to běžná mince? potažmo varianta??? Mincmistr je znám??? Chtěl bych si jí popsat ;)
Registrovaný uživatel
Nemyslím si, že to bol tvoj chybný preklad, skôr vyčúranosť predajcu.
Výskytom je to pomerne bežná minca. Nemám k tomu žiadnu literatúru, takže bohužiaľ neviem, kto bol v roku 1619 mincmajstrom vo Veľkej Bani.
Registrovaný uživatel
sigur ta tvoja je krasna, no nepohrdol by som ani nad Drakulovou :)
no gros sa AZ celkom bezne nevyskytuje, skor sa stretavam s bethlenovymi , ako s matejovymi..no radost pozerat na nich :)
_______________
Registrovaný uživatel
No, veď zámerne som použil výraz "pomerne bežná" minca. ;)
Ak sa bavíme o Bethlénových grošoch, treba rozlišovať medzi dvomi základnými typmi. Groše bez korunky (1620-1624), by som povedal, že sú vzácnejšie (hlavne krajšie stavy), groše s korunkou (1625-1628 ) sú veľmi bežné.
Moderátor
To R (ve štítě) uvedené u vyobrazení mince je označení prodejce (viz jeho webová adresa) a nikoliv označení vzácnosti. Mincmistr v Nagybányi v uvedeném období není znám.
Registrovaný uživatel
Kucera napsal
To R (ve štítě) uvedené u vyobrazení mince je označení prodejce (viz jeho webová adresa) a nikoliv označení vzácnosti. Mincmistr v Nagybányi v uvedeném období není znám.


Jak jste dokázal dohledat prodejce??? :lol: Máte ale pravdu... ;)
Registrovaný uživatel
MUDrAcula: ano, je to Isaias Jessinski (1617-1619)
Registrovaný uživatel
tu pridám tiež obol , ešte tu asi žiadny nebol.

Obrázky:

Obrázek vložený uživatelem

Obrázek vložený uživatelem
Registrovaný uživatel
Je tu nějak mrtvo tak přispívám tímto bílým grošíkem než půjde do světa.... :roll:

Obrázky:

Obrázek vložený uživatelem

Obrázek vložený uživatelem
Registrovaný uživatel
Pěkná zachovalost, co to vlastně sbíráš, že tohle pouštíš?
Registrovaný uživatel
Musím byly nečekané výdaje, takže jde do světa...Nedá se nic dělat.
Registrovaný uživatel
když tak mi pošli maila petr1596@seznam.cz, třeba se dohodnem, dík
Registrovaný uživatel
Do sveta sa chysta aj tento kusok .Rad by som počul aj vaš nazor na dnešnu realnu cenu .Minca ma doloženy povod a je prava len nazor predavajuceho a moj su dost odlišne.Tak som zvedavy na vaše ocenenie .Matyaš II. 15 Dukat 1617,Kremnica 52.44 gr.Občas sa aj na Slovensku objavi niečo pozoruhodne.

Obrázky:

Obrázek vložený uživatelem

Obrázek vložený uživatelem
_______________
Moderátor
prepac ze ti neodpoviem aka je cena :)
ale minca je nejaka velka placka, alebo je hruba? ziadny 15 dukat som v zivote nevidel :)
_______________
... Som tu deň a noc ...
Historické pohľadnice, dobové dokumenty a predmety z mesta Sereď
http://sered-city.blogspot.com
Moderátor
Koukám že je to ten kus z Dorothea, kolik tam dosáhl asi víte.
Registrovaný uživatel
Což bylo 122 tis. EUR. Ale prý se cena zdvojnásobila, bylo v telce :-)
_______________
Sbírám denáry, groše a další mince až po Leopolda I. Rád koupím jednotlivé mince i celou sbírku.
mince01@seznam.cz
Registrovaný uživatel
Viem ,ved pišem povod doloženy.V telce budu asi naslovozvany odbornici :) Ja osobne nevidim žiadny dovod na taketo zhodnotenie vzhladom na stav mince aj ked je to bezpochyby mimoriadny kus.
_______________
Registrovaný uživatel
osobne si myslím, že tá cena nebola nijak premrštená, vzhľadom na výskyt a stav. Je to viac menej minca pre "investorov" a od nich bude závisieť koncová cena, ako ich na to pripraví predajca.
Registrovaný uživatel
jano7B9 napsal
ale minca je nejaka velka placka, alebo je hruba? ziadny 15 dukat som v zivote nevidel :)

Nie je nič jednoduchšie. Choď na aukciu a môžeš si ho vyobzerať z každej strany do sýtosti ;)
_______________
Všetko o bankovkách www.mojazbierka.sk :)
Sent from my ZX Spectrum

Nové téma Další příspěvek

Stránka: < 1 2 3 >

Sběratel.com » Mince Habsburků » Matyáš II. (*24.2.1557 +20.3.1619)

Diskusní fórum | Sberatel.com | články | inzerce | katalog | mince | sběratelé | zápalky |

TOPlist
Sběratel.com je poháněno systémem UseBB 1