Sběratel.com

Diskusní fórum o sběratelství

Sběratel.com » Faleristika » Medaile na dobové fotografii - Rakousko-Uhersko

Vykupminci.cz
Numisargo

Medaile na dobové fotografii - Rakousko-Uhersko

Moderátoři: Altmann, smith.

Nové téma Další příspěvek

Stránka: 1 2 >

Autor Příspěvek
Registrovaný uživatel
Dobrý den. Nalezl jsem fotografii mého prapradědečka v RU uniformě na které má dvě medaile. Dokázal by někdo odhadnout o co se může jednat?

Obrázky:

Obrázek vložený uživatelem
Registrovaný uživatel
udělej detail místa s medailemi
teoreticky vlevo kříž 1908, vpravo signum memoriae nebo 2 dezember ?
_______________
http://digi.ceskearchivy.cz/

Od té doby co jsem přestal být namyšlený, tak jsem už bez chyby... ;)
Moderátor
Jinak, velice slušná zachovalá fotka... Můžete být na prapředka hrdý ;)
Registrovaný uživatel
Děkuji. Tak jsem se se skenerem popral a ještě tedy takto, ale moc znatelné to stále není.

Obrázky:

Obrázek vložený uživatelem
Registrovaný uživatel
vlevo to je jistě běžný jubilejní kříž (1908) na 60-ti leté panování císaře FJI, vpravo není nic vidět a jen dle běžné stuhy je to vícero možností...
_______________
http://digi.ceskearchivy.cz/

Od té doby co jsem přestal být namyšlený, tak jsem už bez chyby... ;)
Registrovaný uživatel
Děkuji za pomoc. Něco jsem si vygooglil, je možné že se jedná o Jubilejní kříž s civilní stuhou? Mohla být tato civilní verze pak nošena i na vojenské uniformě?
A co se týče té druhé medaile, zřejmě není možné ani nějak odhadnout podle období vzniku fotky a způsobu nošení na druhém místě vedle kříže, o co může jít, že?
Registrovaný uživatel