Sběratel.com

Diskusní fórum o sběratelství

Sběratel.com » Umění - obrazy » Obraz - Zdeněk Burian posouzení

Vykupminci.cz
Numisargo

Obraz - Zdeněk Burian posouzení

Moderátoři: smith, Wjem.

Nové téma Další příspěvek

Stránka: 1

Autor Příspěvek
Registrovaný uživatel
Dobrý den,

rád bych se jako laik zeptal na zkušenosti ohledně zhodnocení a prodeje obrazu, který jsme našli při renovaci bytu. Jedná se o obraz Zdeňka Buriana o rozměrech 30,5 x 53,5 cm. Dle prvního odborného názoru se jedná o jednu ze čtyř kvašových ilustrací z knihy Alberto Vojtěcha Friče Hadí Ostrov vydané r. 1947.

Rád bych se poradil:
a) jaká je cca hodnota díla (dostal jsem totiž velmi různé názory lišící se řádově - od 20 tis po 350 tisíc a více)
b) kde, resp. v jaké aukční společnosti nejlépe obraz vydražit a jakým způsobem

Jsem v umění laik, předem se tedy omlouvám za pro někoho možná banální otázky, věnuji se úplně jinému oboru.
Děkuji za rady.

Obrázky:

Obrázek vložený uživatelem

Obrázek vložený uživatelem

Obrázek vložený uživatelem

Obrázek vložený uživatelem
Registrovaný uživatel
Dejte si do Googlu Zdeněk Burian aukce a projděte si, co se kdy za kolik prodalo a porovnejte. Pokud budete chtít dát aukčnímu domu, nezapomeňte, že kupující zaplatí cca o 20% víc než je kladívková cena a Vy dostanete cca o 20 % míň než je kladívková cena. Tzn. pokud se vydraží za 200 t., dostanete 160 t. a kupec zaplatí 240 t. :-) A vložte dotaz radši do kategorie Umění.
Registrovaný uživatel
A není náhodou majitelem obrazu předchozí nájemník bytu :roll:
Registrovaný uživatel
turtleoverhead napsal
A není náhodou majitelem obrazu předchozí nájemník bytu :roll:

Není, byt patří rodině již dlouhá desetiletí (bydleli v něm již praprarodiče), tj. rozhodně dříve, než se ještě Zdeněk Burian narodil :)
Registrovaný uživatel
No nevím, jestli jste udělal dobře, že jste to dal těmhle hochštaplerům... Možná si to zasloužilo lepší aukční síň, pokud je to originál...