Sběratel.com

Diskusní fórum o sběratelství

Sběratel.com » Umění - obrazy » Olejomaľba na plátne - autor?

Vykupminci.cz
Numisargo

Olejomaľba na plátne - autor?

Moderátoři: smith, Wjem.

Nové téma Další příspěvek

Stránka: 1

Autor Příspěvek
Registrovaný uživatel
Olejomaľba na plátne 52 x 38 cm. Zdedené po predkoch. Tí tvrdili, že obraz v roku 1958 namaľoval nejaký český maliar, ktorý vtedy nejaký čas pôsobil na Slovensku. Poradí niekto o koho ide? Ďakujem za radu.

Obrázky:

Obrázek vložený uživatelem

Obrázek vložený uživatelem
Registrovaný uživatel
[quote=j5002]
Olejomaľba na plátne 52 x 38 cm. Zdedené po predkoch. Tí tvrdili, že obraz v roku 1958 namaľoval nejaký český maliar, ktorý vtedy nejaký čas pôsobil na Slovensku. Poradí niekto o koho ide? Ďakujem za radu.


tady máte hodně podobný podpis (ale já jsem pouhý amatér)

https://www.sbazar.cz/matysumava/detail/11597715-jaroslav-pavlis-nazev-dila-z-vysociny-temperarok[/quote=j5002]
Registrovaný uživatel
Ďakujem za odpoveď. Podľa signatúry by to mohol byť Jaroslav Pavliš. Keď som to ale porovnával s jeho podpismi na iných obrazoch, tak sa trošku od seba líšili. Snáď to niekto z tunajších odborníkov potvrdí, alebo vyvráti, či tento obraz maľoval J. Pavliš. Budem povďačný za každý názor.
Registrovaný uživatel
j5002-tebe sa ten odkaz otvoril?
Asi áno,preto si sympaticky poďakoval ;).Ja tam mám psa. :roll: :mrgreen:
Pre J.Pavliša by čiste teoreticky mohla hrať "práca špachtľou",ak bola táto technika na tvojom obraze použitá.
-s-
Registrovaný uživatel
Myslím si, že to vůbec není výtvarný styl Jaroslava Pavliše,
ani podpis mu neodpovídá, najděte si pár jeho krajin a uvidíte,
f.
Registrovaný uživatel
Podle mne je to kýč na vánoční pohlednice. :x
Registrovaný uživatel
Ďakujem za názory, ktoré potvrdzujú moju domnienku, že to nie je obraz od Jaroslava Pavliša. Preto som ani v prvom príspevku neuviedol jeho meno a v druhom príspevku som vyslovil pochybnosti.
Registrovaný uživatel