Sběratel.com

Diskusní fórum o sběratelství

Sběratel.com » Padělky a podvody » Padělky, novoražby apod. na aukru...

Vykupminci.cz
Numisargo

Padělky, novoražby apod. na aukru...

Moderátoři: barbar, Misak33, smith.

Nové téma Další příspěvek

Stránka: « < ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25 ... > »

Autor Příspěvek
Registrovaný uživatel
zjosef napsal
Můžu poprosit zkušenější o názor? Zdá se vám mince v pořádku? Jsem amatér a nerad bych platil školné. :-) Děkuji.
http://aukro.cz/dukat-frantisek-josef-i-1869-gy-f-i6849418592.html


Nikdo seriozní vám nebude hodnotit pravost mincí pouze z obrázků.

Pokud jste amatér, pak nekupujte něco, čemu nerozumíte, navíc v aukcích na stránkách, které nemají valnou pověst!!

Pokud vás sběratelství přitahuje, pak se nejdříve věnujte snaze získat některé znalosti a zkušenosti. Tedy ve vašem případě musí posuzování mincí a jejich kupování probíhat ve fyzickém kontaktu s nimi. Jen tak se něco naučíte, obráceně to nejde.

Zde vám je jistě dost lidí ochotno pomoci, zároveň si ale musíte uvědomit, že sběratelství je ryze individuální záležitostí a za veškeré omyly musíte nést zodpovědnost pouze vy sám. Veškeré rady ostatních lidí jsou pouze poradními názory ke kterým můžete pouze přihlížet, nikoli se jimi závazně řídit!!
_______________
Koupím hezky zachovalé mince Františka II. Nabídky prosím zasílejte na email MERKUR1@o2active.cz
« Poslední úpravu provedl(a) Evropa1 v 17. 6. 2017, 14:37. »
Registrovaný uživatel
Děkuji, chci jen znát názor zkušenějších. Je jasné, že rozhodnout se pak musím sám, ale pokud by mi několik zkušenějších sběratelů napsalo, že se jim nezdá, tak je to jasné. Raději si nechám poradit, pokud bude někdo ochoten, než si koupit minci a pak zjistit, že jsem přehlédl nějaký detail. Děkuji za názor.
Registrovaný uživatel
taky se mi nezdá, ale zlato řeší spíš slováci
Registrovaný uživatel