Sběratel.com

Diskusní fórum o sběratelství

Sběratel.com » Chlubírna - exponáty » Pavel Švehla - Západní Maďarsko (Lajtabánság)

Vykupminci.cz
Numisargo

Pavel Švehla - Západní Maďarsko (Lajtabánság)

Moderátoři: Jaromir, smith.

Nové téma Další příspěvek

Stránka: « < ... 5 6 7 8 9 10 >

Autor Příspěvek
Moderátor
Nikdo nemá názor?
Moderátor
Určitě by to takto mohlo být. Možná by se tam někam daly dát ještě zvětšeniny k popisům, ale nevím, zda se to tam ještě vleze.
Moderátor
Nad tím se zamyslím. Určitě by se vlezlo ledacos, otázka je velikost.
A překlad?
Moderátor
Například takto? Obrázky jsou teda neupravované, ze skenu, jen zvětšené na dvojnásobek.

Obrázky:

Obrázek vložený uživatelem
Podařilo se mi srazit text pod tabulkou. Nepochopil jsem, proč to dělalo ty mezery a odolávalo to opravám, ale zvítězil jsem nad technikou! :D
« Poslední úpravu provedl(a) Pavel_III v 5. 4. 2022, 17:47. »
Registrovaný uživatel
na překlad zkus toto:
https://www.deepl.com/translator
je to zatím nejlepší online překladač na světě. V podstatě si jen upravíš pár odborných výrazů. Zbytek zvládne sám v kvalitě velmi pokročilé.
_______________
Sbírám denáry, groše a další mince až po Leopolda I. Rád koupím jednotlivé mince i celou sbírku.
mince01@seznam.cz
Moderátor
Takže nějak takto? Dá se to takto vypustit do světa?
(Nechápu proč se to převádí nastojato a i když obrázek vždycky otočím, sem se to nahraje zase nastojato, ale zase mám za to, že se nahraje větší.)

Obrázky:

Obrázek vložený uživatelem
Moderátor
Nikdo nic nemá, tak doufám, že naživo nebudete nadávat. Když se zadaří, k vidění bude tento pátek na Výstavišti!
Moderátor
Graficky by to asi šlo. Možná bych zmenšil šířku sloupců v tabulce. Angličtina by chtěla trochu opravit.
Moderátor
Opravit tu blbou řeč neumím. A to jsem i upravoval. (Německy sice vím taky prd, ale větší. Přece jen, léta koukání na Vídeň nějaké povědomí zanechalo.)
Zmenšit šířku sloupců není zásadní problém.
Moderátor