Sběratel.com

Diskusní fórum o sběratelství

Sběratel.com » Rady začátečníkům » Plastove listy na uloženie zbierky

Vykupminci.cz
Numisargo

Plastove listy na uloženie zbierky

Moderátoři: dejvy, ikanek, Jaromir, pavlinka, smith.

Nové téma Další příspěvek

Stránka: 1

Autor Příspěvek
Registrovaný uživatel
Dobry den, zbieram ediciu Umenie SR, CR a CSSR. Rozmyslam ze by to bolo vhodne aj kvalitne ulozit. Rozmyslam nad listami VARIO od Leuchtturm a Uniflex od Schaubek + dosky od prislusneho vyrobcu. Vie mi niekto poradit kto ma s tym skusenosti pre ktore sa rozhodnut? Za odpovede vopred dakujem.
Moderátor
Obojí je z kvalitního materiálu a Bůh ví jestli to nedělá jedna firma jako v případě zásobníků na známky.
Registrovaný uživatel
nuz ked to clovek nevidi, isto su tam detaily - tvrdost plastu, ci sa listy neohybaju pri castom listovaní...
Moderátor
Těžko říct.Nejsem odborník, ale zdá se mi to stejné.Důležité jsou desky.Čím víc kroužků, tím víc Adidas.
Registrovaný uživatel
Aj to mi pride rovnake, akurat lie od Leuchtturm vyzeraju ako stara biblia - kniharska pracicka, Schaubek vyzeraju hladke. Zial ani jedny som nedrzal a nelistoval v nich.
Registrovaný uživatel
Blizi sa totiz burza v ZA, tak by som rad spravil nejaky mensi nakup a urobil si radost. Tie plastove lsity mi treba akurat potrebujem vediet od niekoho recenziu Vario versus Uniflex. V plane mam urcite si kupit zasobniky na FDC od Leuchtturm, vyzera to dobre.
Registrovaný uživatel
No a este podla katalogu viem ze su listy VARIO a VARIO plus. Ma niekto skusenosti s VARIO plus?
Moderátor
tvrdsi plast je na Vario plus je tvrdsi, cize sa tak neohybaju ako klasicke a do dosiek ich vojde asi menej ako klasickych Vario listov... so Schaubekom vobec nemam skusenosti!