Sběratel.com

Diskusní fórum o sběratelství

Sběratel.com » Umění - obrazy » Pomoc s určením autora obrazu moře

Vykupminci.cz
Numisargo

Pomoc s určením autora obrazu moře

Moderátoři: smith, Wjem.

Nové téma Další příspěvek

Stránka: 1 2 >

Autor Příspěvek
Registrovaný uživatel
Dobrý den, uměl by, prosím, někdo poradit o jakého autora se jedná? Jsem laik, nedokáži odhadnout dílo hobby malíře, ale pilně jsem googlil a jediný trochu podobný podpis na obraze s podobným motivem jsem našel malíře Trinkmoce (přikládám jako třetí foto). Jsem úplně mimo ?

Obrázky:

Obrázek vložený uživatelem

Obrázek vložený uživatelem

Obrázek vložený uživatelem
Registrovaný uživatel
Tak ten spodní bude jak píšete Trinkmoc
a ten druhý bych tipla na jeden z podpisů Raszky
Registrovaný uživatel
@filomena Pohledal jsem obrazy Vámi zmiňvaného malíře Raszky a s největší pravděpodobností je to přesně jak píšete. Děkuji moc za typ, obdivuji Váš přehled.

Obrázky:

Obrázek vložený uživatelem

Obrázek vložený uživatelem

Obrázek vložený uživatelem
Registrovaný uživatel
Jen mi tedy přijde divný ten motiv. Na žádném obraze nikoho z rodu Raszků jsem motiv moře nenašel...
Registrovaný uživatel
Mikl68 napsal
Jen mi tedy přijde divný ten motiv. Na žádném obraze nikoho z rodu Raszků jsem motiv moře nenašel...


Ale ano,
najdete několik motivů moře,
zadejte si Raszka, motiv moře
Registrovaný uživatel
Máte pravdu, hledal jsem špatně. A pokud stránky galerieumeni.cz nelžou, našel jsem dokonce obraz s úplně stejným motivem, stylem i podpisem přisuzovaný P.Raszkovi
https://galerieumeni.cz/detail-polozky/764-pavel-raszka/95-more-198
Registrovaný uživatel
Mohl bych poprosit o identifikaci ještě jednoho autora moře ? Podle podpisu je to F.Albrt, ale nic jsem o malíři nenašel (může to být samozřejmě hobby malíř, ale ten obraz vypadá na celkem školenou malbu). Děkuji

Obrázky:

Obrázek vložený uživatelem

Obrázek vložený uživatelem
Registrovaný uživatel
galerie ANTIK GOLIS
má náhodou taky podobné moře

Obrázky: