Sběratel.com

Diskusní fórum o sběratelství

Sběratel.com » Ocenění, hodnota, určení poštovních známek » Posudek hodnoty sbírky

Vykupminci.cz
Numisargo

Posudek hodnoty sbírky

Moderátoři: Admin - Zdeněk Jindra, dejvy, smith.

Nové téma Další příspěvek

Stránka: 1

Autor Příspěvek
Registrovaný uživatel
Dobrý den,

dva dny jsem jako laik procházel několik tisíc známek (forum, google, katalogy), které jsme měly na půdě.
Vybral jsem jen ty zajímavější a většinou v dobrém stavu + foto jednoho většího alba. Když teď zavřu oči, vidím všude známky... už se mi o nich i zdálo :D
Každopádně jsem usoudil, že mi to určování vůbec nejde, protože když se kouknu na Burdu, jak se tam některé známky prodávají za tisíce a pak ty skoro na chlup stejné vidím za pár korun na aukru...

Můžu poprosit o posouzení jen tak letmo, jestli by ve sbírce něco stálo za to? Přemýšlím, že to pošlu i znalci v závislosti na prvotním posudku od Vás.

Počítám s tím, že to všechno můžou být jen halířové položky ;)

Album zde: https://ferril.rajce.idnes.cz/Znamky/

Velice děkuji všem, kteří se na to podívají.
Registrovaný uživatel
Podívají, to určite.. Ale mne to napr. nejde otvoriť... :roll:
-s-
Registrovaný uživatel
Jo, taky se koukám. Bude, prosím, stačit odkaz takto? Omlouvám se.

https://ferril.rajce.idnes.cz/Znamky/
Registrovaný uživatel
Je to lepšie. Zhodnotia odborníci. ;)
-s-
Registrovaný uživatel
Děkuji. Chápu to tak, že sbírka není nejhorší a bylo by vhodné detailnější posouzení od znalce? Děkuji
Registrovaný uživatel
vyjadrím sa k známkam pochádzajúcim z Európy.
Nemáte medzi nimi žiadnu raritu. Sú tam známky za 1 kč, za 100 kč aj za niekoľko 100 kč. Nevšimol som si ani jednu, ktorá by stála 1000 kč, alebo viac. Sú tam aj bezcenné známky, nepredajné. Na presnejšie posúdenie je však potrebné u niektorých známok zmerať zúbkovanie, zistiť priesvitky, špirály, priečky a podobne. A to nie je možné z fotiek a z týchto už vôbec nie. Ak to urobí znalec, tak si za to dá zaplatiť a nie málo.