Sběratel.com

Diskusní fórum o sběratelství

Sběratel.com » Numismatika aukce » Pravidla aukce

Vykupminci.cz
Numisargo

Pravidla aukce

Moderátoři: smith.

Nové téma Další příspěvek

Stránka: 1

Autor Příspěvek
Registrovaný uživatel
Pánové, v klidu se dohodněme kdo na co bude přihazovat, a nedělejme si problémy. No, ne? Jsme přeci royumní lidé.










:)
Registrovaný uživatel
Zajímavá myšlenka. A jak navrhnout pravidla pro případ, kdy v aukci bude něco, o co budou mít zájem dva vlčáci? Já to řešení nevidím. :(
Moderátor
to by asi nešlo....tiež nevidím riešenie...
Moderátor
No, uvidíme. Protože sranda bude, jak se domluvit. Dříve jsem se už takhle domlouval s Archym. A vše vpohodě. Ale co když domluva nebude reálná? Protože vždycky bude muset jeden ustoupit. A někdy to ustupování mooc bolí.

Například koukám, že Patason draží Leuchtenberský fenik ( doufám, že jsem ho dobře určil? jsem začátečník ), o který mám taky celkem zájem. Ten ještě ve sbírce nemám a v aukru jsem si ho všiml poprvé. :twisted:

Patason : Pokud tě někdo přehodí, a bude to míň, než počítám já, tak přihodím. Ale když tě nikdo nepřehodí ... ? :mrgreen:
Moderátor
ešte dvaja by sa snáď dohodli, ale niekde je záujemcov aj viacej a to by asi fakt nešlo...
Registrovaný uživatel
Když budeme dva, tak za jedno pětipivo ustoupím :P
Moderátor
Osobně mi jakákoliv domluva o příhozech nepřipadá vůbec košer.
Registrovaný uživatel
Já myslím, že jako všude platí - kdo dřív přijde, ten dřív mele :D a nebo kdo má víc peněz má víc mincí :D
_______________
..::R::..
robert.kurucz@email.cz
Moderátor
Myslim ze myslenka to je zcela nerealna,jedine ze by ste meli uzavrene aukce pro domluvene cleny sberatel.com a to uz si to muzete rovnou prodavat mezi sebou a ne pres aukce............
Registrovaný uživatel
Tohle cele bylo mysleno jen jako vtipny prispevek k narustajicimu poctu kolizi na aukru. I podle meho nazoru je to dlouhodobe nerealne.
Moderátor