Sběratel.com

Diskusní fórum o sběratelství

Sběratel.com » Pražské groše » prosba o cca cenu

Vykupminci.cz
Numisargo

prosba o cca cenu

Moderátoři: jacx, oliver, pavelgregor, smith.

Nové téma Další příspěvek

Stránka: 1 2 >

Autor Příspěvek
Registrovaný uživatel
Zdravím zde jsoucí, chtěl bych prodat toto osmero Janíků...neporadil by mi někdo pod jakou cenu nejít?

Obrázky:

Obrázek vložený uživatelem

Obrázek vložený uživatelem
Registrovaný uživatel
nejsem odborník ale jelikož jednoho taky mám, tak jsem si všiml, že na 39. AUKCE - 3. 12. 2011
Sbírka českých mincí a medailí Dr. Hugo Poláka se vydražili 2400-2600kč ale byli lepší a aukce byla mimořádná
Registrovaný uživatel
taki: nevhodné přirovnání...
navíc z fotek nelze říci jistě typy a mimo dva kusy jsou stavy dost špatné...
pro srovnání cen rámcově u běžných variant se podívej na ukončemé aukce na aukru a uber cca 20-30% z konečných cen
_______________
http://digi.ceskearchivy.cz/

Od té doby co jsem přestal být namyšlený, tak jsem už bez chyby... ;)
Registrovaný uživatel
Vetsinu typu z fotek odhadnout lze. Zdaji se tam byt hlavne Cast. I.1 a VI. 36 - tedy bezne typy...
Registrovaný uživatel
Jedna osoba ,(...nevím , jestli sběratel,či -prodám dál...), mi za ně,pokuď je nechám všechny nabízí max.900/ks...takže ...brát, nebo radši otálet?...
Registrovaný uživatel
pokud jde o běžné typy, pak je to dle mne zajímavá cena...
_______________
http://digi.ceskearchivy.cz/

Od té doby co jsem přestal být namyšlený, tak jsem už bez chyby... ;)
Registrovaný uživatel
Za 900Kc/kus by to byl dobry obchod...
Registrovaný uživatel
Dle mého se dají prodat na Aukru i za více než-li 900 Kč/ks.
(Po vyčištění ještě za více ;) )
Registrovaný uživatel