Sběratel.com

Diskusní fórum o sběratelství

Sběratel.com » Mince Habsburků » Rudolf II. (*18.7.1552 +20.1.1612)

Vykupminci.cz
Numisargo

Rudolf II. (*18.7.1552 +20.1.1612)

Moderátoři: jan322, Kucera, smith.

Nové téma Další příspěvek

Stránka: « < ... 12 13 14 15 16 17 18 > »

Autor Příspěvek
Registrovaný uživatel
Pánové, mockrát děkuji za rady. Hezký den
Registrovaný uživatel
Zdravím, chtěl bych se zeptat, zda tento malý groš je z budějovické mincovny, nebo jde o nějakou jinou. Bohužel nejsem takový odborník, abych byl schopen to bezpečně určit. Za případné vyjádření děkuji.

Obrázky:

Obrázek vložený uživatelem
_______________
Sbírám produkci budějovické firmy L. & C. Hardtmuth
http://www.cbhardtmuth.cz
Moderátor
Kutná Hora - Jiří Dominik
Registrovaný uživatel
... tak jsem ještě před pár dny velmi vážně přemýšlela, že prodám veškerou svou drobotinu. Jsou to tak drobné mince, že se člověk bojí, aby se mu v ruce nezlomily, takže na prohlížení na nic. Navíc čím hůře vidím, tím jsou pro mne lepší větší mince, ne?
No, zatím jsem to neudělala a naopak zase jeden drobáček koupila. Není to sice žádný zázrak, přesto potěšil. Předchozí majitel jej čistil dost nešetrně a poškrábal jej, ale i přesto je docela slušný.

Rudolf- černý peníz

Obrázky:

Obrázek vložený uživatelem
Registrovaný uživatel
Veľmi pekný. Takéto "škrabance" by mi na ňom vôbec nevadili. ;)
Registrovaný uživatel
Tak děkuji :-) Tento drobáček si určitě nechám, ale ostatní asi stejně půjdou do světa... :lol:
« Poslední úpravu provedl(a) korunka v 26. 3. 2022, 9:47. »
Moderátor
Korunka taky už na to nevidím. Takže je sbírám taky spíš po paměti. :P

Pokud bys poslala nějakou hromadnou fotku těch drobáčků, třeba bych Ti od něčeho pomohl. Jinak v nabídce jsem si už vybral.
Registrovaný uživatel