Sběratel.com

Diskusní fórum o sběratelství

Sběratel.com » Ocenění, určení a identifikace mincí » Stolní medaile a plakety

Vykupminci.cz
Numisargo

Stolní medaile a plakety

Moderátoři: numismat, smith.

Nové téma Další příspěvek

Stránka: « < ... 43 44 45 46 47 48 49 50 > »

Autor Příspěvek
Registrovaný uživatel
Možná venku. Těžko říci. Jen trh rozhodne.
Registrovaný uživatel
SNS Martin
Řekl jsem si, že ukázka tvorby medailí a plakety od našich sousedů by mohla být přínosem a příjemným oživením tohoto odkazu. V případě zájmu budu rád, když se další kolegové připojí.
Za sebe si myslím, že pobočkové medaile vždy patřily, patří a budou patřit k tomu nejlepšímu, co lze vidět.

Poslední medaile vyšla v letošním roce - listopad 2022 a uvedu i technická data Ag medaile.
Další dvě položky na ukázku 2018 a 2021. Jsem sběratelský amatér a prezentace je se souhlasem SNS Martin.

Autor medaile: Štefan Novotný
Autor námětu: Ing. Vladimír Bullo
Materiál: stříbro 1000/1000, cca 100 g
Průměr: 60 mm
Náklad: 56 Ag - číslované (55 ks v Cu)
Ražba: Castax Slovakia, s.r.o., Trenčín
Text průvodní kartičky: Mgr. M. Kurpel

Obrázky:

Obrázek vložený uživatelem

Obrázek vložený uživatelem

Obrázek vložený uživatelem
Registrovaný uživatel
Mal som za to, že toto je čs fórum, tak od akých susedov... ;-) Preukazujú to dokonca aj samotné prezentované razby.
Ďakujem ale kolegovi za milý post. Treba prezentovať aj súčasnú tvorbu. Novotný je náš osvedčený špičkový medailér, svojho času dokonca vedúci ateliéru Kremnickej mincovne. Veríme, že čoskoro vzniknú od neho aj medaily pre Medailérsky klub
Registrovaný uživatel
:)
Mně to "od sousedů" přišlo takové, jak to má fungovat :D .

Jsem zvědav na ty medaile.

Děkuji za příspěvek.
Registrovaný uživatel
Toto je naša aktuálna reedícia prvorepublikovej medaily, nasledovať bude ale nová tvorba

Obrázky:

Obrázek vložený uživatelem

Obrázek vložený uživatelem
Registrovaný uživatel