Sběratel.com

Diskusní fórum o sběratelství

Sběratel.com » Specializace, DV, VV » Venezuela 1896 25c Yellow

Vykupminci.cz
Numisargo

Venezuela 1896 25c Yellow

Moderátoři: ikanek, Jaromir, smith.

Nové téma Další příspěvek

Stránka: 1

Autor Příspěvek
Registrovaný uživatel
Zdravím,

Chtěl bych se zeptat, nevím zda jde o VV nebo DV, nepoznám to a na netu jsem nic nenašel, jde o tuhle známku, viz foto. nepoznáte někdo jestli jde o VV nebo DV a jestli to ovlivňuje cenu známky?

Obrázky:

Obrázek vložený uživatelem
Moderátor
Myslíš ten ujetý tisk?
Registrovaný uživatel
ano, jsem v tomhle začátečník, tak proto se ptám.
Moderátor
No já jsem taky začátečník a stačilo 20vteřin na Gůglu a vím, že ten posun je asi normální. Jsou tam vyobrazené známky z této emise a ujetý tisk mají všechny ;)
Registrovaný uživatel
ok, děkuji.
Moderátor
Ujetý tisk? Nemyslíte spíš posunuté zoubkování?
Moderátor
Ale šak to snad dá rozum né? Když vidím dotaz na takovou věc, tak se snažím odpovědět polopatě, aby to pochopil každý začátečník, co to tu najde. Zajdi na jakékoliv nedělní setkání nebo i burzu filatelistů a chvilku poslouchej, kdo první použije při prohlížení známek termín "posun perforace". Myslím, že krom tebe a vytříbených filatelistů, asi nikdo. To je prostě fakt. Je to, jako když jsem tady začla psat, že zde dávané fotky známek nejsou v albumech, kterýžto termín užívá 95 % filatelistů, ale že se to jmenuje zásobník na známky. Jak ty, tak i já víme o co se jedná. Řekni to 70-ti letému chlapovi na burze?
Moderátor
Šak to je tak z principu. Ponejprv se tiskne a až potom perforuje. ;)
Pak je ale ještě jiná varianta a to může být skutečně "ujetý tisk". Buď rozmazaný, nebo posun jedné (více) barev u vícebarevných známek. Proto je nutno upřesňovat terminologii. :P
Moderátor
https://www.youtube.com/watch?v=eVQ9nrTWHGM to jen tak :)
Moderátor