Sběratel.com

Diskusní fórum o sběratelství

Sběratel.com » Pražské groše » Vladislav II. Jagellonský

Vykupminci.cz
Numisargo

Vladislav II. Jagellonský

Moderátoři: jacx, oliver, pavelgregor.

Nové téma Další příspěvek

Stránka: « < ... 109 110 111 112 113 114 115 116 117 ... > »

Autor Příspěvek
Registrovaný uživatel
pěkně poprosím o určení a ocenění. Dík.

Obrázky:

Obrázek vložený uživatelem

Obrázek vložený uživatelem
Registrovaný uživatel
Hásková XI.a/?, není vidět, zda a případně jaké rozdělovací znaménko je před jménem. Cena v řádu vyšších desetikorun.
Registrovaný uživatel
Jedná hezká XXIV. se zajímavou minimozaikou nad lvem

Obrázky:

Obrázek vložený uživatelem
Registrovaný uživatel
To je ten, co šel v úterý na aukru. Zřejmě 24.c/3, byť je tam ten kroužek uprostřed trochu zbastleny, ale je tam patrný na rubu menší dvojraz.
Registrovaný uživatel
Hezký kousek a cena byla celkem přijatelná, myslel jsem, že půjde o něco výš . Z fotek mně připadal, že je uměle patinován, což mě od přihazování trochu odradilo.
Registrovaný uživatel
Osměluji se sem dát také jednu potenciálně neokoukanou verzi Hás. XXIV, konkrétně rub XXIV d/2 a zajímavější líc na způsob XXIV g/1 s dvojtečkami jako rozdělovacími znaménky, ale s chyboražbou SECVNDS a s jinak rozvrženými tečkami kolem koruny, dvojtečky s tou korunou trochu připomínají líc typu XXVI.

Obrázky:

Obrázek vložený uživatelem

Obrázek vložený uživatelem
Registrovaný uživatel
Můžu poprosit o větší fotky na kacuro(zavinovačka)seznam.cz? Děkuji.
Registrovaný uživatel
Fotky určitě pošlu - jen to může pár dní trvat. Musím to nafotit a teď trochu nestíhám. Navážu ještě na můj popisek - je nějaký rozdíl mezi aversem XXIV g/1 a XXVI a/ mimo teček kolem koruny? Podle Haskové to vypadá stejně a i podle těch asi dvou fotek, co jsem našel na internetu, v podstatě také - včetně té zploštělé tečky vedle koruny. Ten groš je sám o sobě hezký, ale mít alespoň teoreticky polovinu typu XXVI by bylo ještě hezčí, zvláště když celý je za rozumný peníz nesehnatelný (viz link)...

https://www.numisbids.com/n.php?p=lot&sid=928&lot=652
Registrovaný uživatel
OK, děkuji.

Řekl bych to spíše naopak, groš se lvem typu XXVI byl ražen s lícním razidlem typu XXIV, neb ten je evidentně starší :) Osobně mám pochybnosti o existenci koruny XXIV.g, takové nesouměrné umístění těch teček jsem ještě neviděl, spíše lze předpokládat, že tam má být i ta čtvrtá tečka, takový groš ve své databázi mám. Někdy je ta tečka více bokem a splývá částečně s perlovcem. Možná i na tom Vašem jsou čtyři tečky, z té fotky to nejde dost dobře vidět, ale jejich náznak tam vidím.
Registrovaný uživatel
Zdravím,

dostal se mi do rukou tenhle kousek, mohu poprosit o určení ?

Díky


Obrázek vložený uživatelem

Obrázek vložený uživatelem
Moderátor
máte to ve špatné sekci - špatný panovník
pro případné vyjádření se k pravosti a ev. bližšímu určení by to chtělo lepší foto
Moderátor
Ludvík Jagellonský, pražský groš, mincovna Kutná hora
Ref.: Vaňouch II.b/10, razidla L4.2 - R9.2
Moderátor
pro ucely destruktivnich analyz bych potreboval dat dohromady nekolik kusu prazskych grosu Vladislava II. Jagellonskeho.

idealne nejbeznejsi varianta, mizerne vyrazena, klidne muze byt ohnute ci zlomene. privital bych i nejake necistene kusy, pokud by to bylo mozne. zkratka sberatelsky nulova hodnota.

nabizim 100,- / ks

diky moc
Registrovaný uživatel
Pozeral som Háskovú a zrejme je to XXII.b, akurát za boemie sú navyše 2 krížiky.

Obrázky:

Obrázek vložený uživatelem
Registrovaný uživatel
Braníčku, je to XXII.a :)
Registrovaný uživatel
Prosím o pomoc s určením typu.

Obrázky:

Obrázek vložený uživatelem
Registrovaný uživatel
Fotka hrozná. Je to Hásková IX.c/7.
Registrovaný uživatel
Řekl bych, že je to lepší kousek - verze s "GRACIA", květem za "REX" a s absencí znaménka za "DEI". Teď se nějak rozjely, před nedávnem jsem pořídil podobný, ale bohužel ve výrazně horším stavu.
Registrovaný uživatel
Pardon, to jsem přehlédl. Je to jak píše kolega.
Registrovaný uživatel
Dobrý den Přátelé.Moc prosím o pomoc s určením tohoto groše.Měla by to být podle háskové XXIII ale dál jsem v koncích.Mate mne rozdělovací znaménko mezi Grossi Pragenses.Děkuji předem.

Obrázky:

Obrázek vložený uživatelem

Obrázek vložený uživatelem
Registrovaný uživatel
Ano, je to Hásk. XXIII.c, těch kombinací rozdělovacích znamének na rubu je hodně, většina z nich není popsána. Řezač želez tenkrát s těmi tečkami nešetřil. To diskutované znaménko se vyskytuje bez teček, ale i s 1, 2 a 3 tečkami po stranách těch křížků.
Registrovaný uživatel
Mám tady něco spíše pro pobavení, nevím jak moc to je nebo není běžné. Certifikát je nicméně pravý. Pokud to sem nepatří, tak se omlouvám za spam.

Obrázky:

Obrázek vložený uživatelem
Moderátor
videl jsem to u prazskych grosu nekolikrat (spatne urceni panovnika), vyborne to ukazuje kvalitu a duveryhodnost tehle otresnych krabicek. tahle sluzba je snad jeste vhodna pro cinske pandy a americke morgany, ale pro evropsky stredovek je naprosto k nicemu (nemluve o tom, ze nevidite na hranu mince)
Registrovaný uživatel
No jo, chybička se bloudila :mrgreen:
WLADISLAVS SECVNDVS
WENCEZLAVS SECVNDVS
:D
Registrovaný uživatel
Ste hrozní detailisti. Aké zázraky by ste očakávali od 50€-vej krabičky? :D
_______________
Všetko o bankovkách www.mojazbierka.sk :)
Sent from my ZX Spectrum

Nové téma Další příspěvek

Stránka: « < ... 109 110 111 112 113 114 115 116 117 ... > »

Sběratel.com » Pražské groše » Vladislav II. Jagellonský

Diskusní fórum | Sberatel.com | články | inzerce | katalog | mince | sběratelé | zápalky |

TOPlist
Sběratel.com je poháněno systémem UseBB 1