Sběratel.com

Diskusní fórum o sběratelství

Sběratel.com » Rady začátečníkům » Vlastní albové listy - Začátečník

Vykupminci.cz
Numisargo

Vlastní albové listy - Začátečník

Moderátoři: dejvy, ikanek, Jaromir, pavlinka, smith.

Nové téma Další příspěvek

Stránka: 1

Autor Příspěvek
Registrovaný uživatel
Dobrý den,
ve filatelii jsem začátečník a tak bych se chtěl optat na několik otázek. Nejspíše nejsem první kdo se tu na podobné věci ptá a proto doufám, že i přes to mi poradíte ;) .
Rozhodl jsem se vyrobit si vlastní albové listy avšak známky do něj nechci "natvrdo" nalepit a nepodařilo se mi najít jak známky na list připevnit, tak bych chtěl poprosit o radu (jsem ve fázi, že mám vytisknuté albové listy, vedle položeny známky a nevim jak pokračovat)? Jelikož studuji VŠ a teprve pár měsícu žiju sám, takže je pro mne každá větší investice zátěž. Také stále čtu o tzv. zasklívání listů a netušim co to přesně znamená? A ještě poslední otázka, hawidky jsou jednotlivá okínka na zasunutí známky či jsem to špatně pochopil?

Předem děkuji za odpověď a za ochotu poradit nováčkovi ;)
Moderátor
ano postaci ak si zakupis hawidky bud su biele alebo cierne, ktore nalepis na list a do nich vkladas znamky, horsie je to s rozmermi http://leuchtturm.infofila.cz/hawidky--r2-18-r1-8
Najlepsie si zakupit jednotlive pasky, ktore si narezes s rezackou podla svojej mierky...
Zasklievanie, neporadim Ti, nemam s tym skusenosti...
_______________
Registrovaný uživatel
Havidky to sú takéto pásiky dlhé cca 20 cm a šírky sú rôzne podľa potreby.

Obrázky:

Obrázek vložený uživatelem
Moderátor
Ty hawidky si nařežeš ulamovacím nožíkem na měkké podložce (nutné kovové pravítko) a hlavně pozor na známku kterou zapomeneš vevnitř :D nebo nejlepší varianta řezačka na hawidky. Bez ní nedám ani ranu. Jo a hawidku stačí zezadu navlhčit- já ji olíznu a drží jak přivařená. Z toho důvodu opatrně lepit na své místo! Po chvilce se s tím nedá už pohnout. Jinak čtení o tomto je tady mraky!
Registrovaný uživatel