Sběratel.com

Diskusní fórum o sběratelství

Sběratel.com » Minerály » Zaujimavy kamen

Vykupminci.cz
Numisargo

Zaujimavy kamen

Moderátoři: Koniáš, smith.

Nové téma Další příspěvek

Stránka: 1

Autor Příspěvek
Registrovaný uživatel
Velkost: 12cm.

Obrázky:

Obrázek vložený uživatelem

Obrázek vložený uživatelem

Obrázek vložený uživatelem

Obrázek vložený uživatelem
Registrovaný uživatel
a? a? a? kamen akých sú miliony,čo akože s ním????
Registrovaný uživatel
však 12 cm ... :-)
Registrovaný uživatel
Tady je spíše jiné velké nebezpečí .Pokuď se uživateli 006 zdají kameny které sem dává tak zajímavé a úžasné ,tak až najde opravdu něco zajímavého, třeba sekeromlat , tak to s ním může i......seknout :- )
Moderátor
Víte, laikovy to připadá zajímavé, ten tvar a hmotnost, já jsem laik, a čekal jsem o odborníků odborné vyjádření neb si myslím, že oblázky této velikosti se nevyskytují, ale určitě ano, možná vysvětlení by bylo lepší, za to bych poděkoval.
_______________
Registrovaný uživatel
To máte svým způsobem pravdu .Ale uživatel už položil několik dotazů na kameny o kterých se úplně bez důvodu domníval , že se jedná o pravěké nástroje , poradil jsem literaturu i kde ji sehnat , návštěvu muzea ... ale https://www.youtube.com/watch?v=XDJEPjvbbs4
Registrovaný uživatel
Altmann napsal
Víte, laikovy to připadá zajímavé, ten tvar a hmotnost, já jsem laik, a čekal jsem o odborníků odborné vyjádření neb si myslím, že oblázky této velikosti se nevyskytují, ale určitě ano, možná vysvětlení by bylo lepší, za to bych poděkoval.


tejto velkosti nevyskytují ???? ty sa zrejme velmi popri potokoch a riekach nepohybuješ? na 10 metroch ti takýchto nafotím minimálne 10-20 kusov prípadne aj väčšie ak by bol záujem
Moderátor
Nafotit to s prominutím umí každý, nejste jediný, ale něco k tomu říci to umí již jen několik lidí.
_______________
Registrovaný uživatel
Altmann napsal
Nafotit to s prominutím umí každý, nejste jediný, ale něco k tomu říci to umí již jen několik lidí.