Sběratel.com

Diskusní fórum o sběratelství

Sběratel.com » Pokec o bankovkách a chlubírna » Závratná cena 100 kč s přítiskem

Vykupminci.cz
Numisargo

Závratná cena 100 kč s přítiskem

Moderátoři: acme2000, smith, Šenfi.

Nové téma Další příspěvek

Stránka: 1 2 3 4 5 > »

Autor Příspěvek
Registrovaný uživatel
Dobrý den,
jsem začátečník a mám takový hloupý dotaz. Z jakého důvodu, vyletěla cena bankovek 100 kč vzor 2018 s přítiskem. Pokud vím měnila se kus za kus s nákladem 200 tisíc. Proč cena této bankovky nejde pod tisíc korun? :D
Registrovaný uživatel
Protože volný trh a bublina jako kráva ;) Už splaskává, splaskne zase na nějakou normální úroveň...
_______________
If it is too good to be true it probably isn't.
Registrovaný uživatel
Díky za odpověď, moc se v tom nevyznám , tak jsem si říkal že jsem hloupý, že nevidím v tom potenciál 1500 kč :-)
Registrovaný uživatel
Před nedávnem jsme to řešili v jiném vlákně... stokoruna se stala "obětí puzzlařů", t.j. skládačů všech 27 existujících sérií. Pokud máte, prodávejte, 1500 už za to nikdy nebude ;-).
Registrovaný uživatel
Já bych ty stokoruny s přítiskem ČNB až tak moc nepodceňoval. Když si spočítáme , že při množství 200000 ks to většina skládá do sady 01 - 28, tak nám vyjde počet sad 7142. A to ještě x sběratelů má těchto sad více, takže se nám počet sběratelů snižuje. Je pravda, že v současné době jejich cena klesá, ale skutečná hodnota se ukáže tak za 3 - 4 roky. A na původní cenu 300 - 400 Kč, která byla před rokem, se to již nikdy nevrátí. Myslím, že je to dobrá investice, a hlavně si musíme uvědomit, že sběratelství je běh na dlouhou trať.
Registrovaný uživatel
Tak toto není zrovna dobrá investice, než kupovat všech 28 sérií, tak raději rozšířím série u jiných starších bankovek. Ale každý máme jiný pohled na sběratelství.
Tyto novodobé přítisky, vždy jde v první řadě o peníze, až potom o sběratelství!
_______________
vše okolo Darexu, Tuzexu a jejich poukázek