Sběratel.com

Diskusní fórum o sběratelství

Sběratel.com » Umění - obrazy » F.von Stuck- originál? Prosím o určení i jiných obrazů

Vykupminci.cz
Numisargo

F.von Stuck- originál? Prosím o určení i jiných obrazů

Moderátoři: smith, Wjem.

Nové téma Další příspěvek

Stránka: 1

Autor Příspěvek
Registrovaný uživatel
Dobrý den, prosím zdejší odborníky o pomoc při určení obrazů, našli jsme je při vyklízení půdy. Jsem úplný laik, takže se omlouvám předem za neodborný popis. Obrazy mohou být i od německých autorů. Moc děkuji, Martina

1) Franz von Stuck? 20x20cm, malba na papíře pod sklem, papír trochu pokroucený, viditelnou signaturu jsem nenašla, pouze popis zezadu... je možné, že je to originál? Stejný obraz jsem našla na netu v Muzeu Leipzig...

2) dům - 18x24cm, olej, dobrý stav, rám je poškozen, signatura vlevo dole - nemohu přečíst - nevíte jaký malíř by to mohl být? Na zadní straně nečitelný popis tužkou.

3) krajina - 63x48, asi olej na sololitu, vpravo dole signatura- nemohu přečíst, na zadní straně je tužkou jen napsáno Vlasák, ale to asi nemá s obrazem nic společného

4) série 6ks litografií, originály, zde jeden příklad, asi linoryt?, velikostně okolo 25x25cm pouze obraz (bez pasparty), vše za sklem, signatura vpravo dole, poměrně nové zachovalé rámy, tipuji pol. 20.stol., na některých obrazech je zezadu razítko, že bylo orámováno v Liberci

Obrázky:

Obrázek vložený uživatelem

Obrázek vložený uživatelem

Obrázek vložený uživatelem

Obrázek vložený uživatelem

Obrázek vložený uživatelem

Obrázek vložený uživatelem

Obrázek vložený uživatelem

Obrázek vložený uživatelem

Obrázek vložený uživatelem
Registrovaný uživatel
K obrazům ve Vašem příspěvku -
ty první dva nevím, olej s motivem žní je se jménem R. Stańa, často na Aukro v nabídkách, o malíři žádná zmínka, aspoň ve zdrojích, které jsou mi dostupné
Grafika je od Arnošta Hrabala, 1886 - 1969, dělal spoustu dřevorytů, často i s relig. náměty, neb byl katolický kněz
Registrovaný uživatel