Sběratel.com

Diskusní fórum o sběratelství

Sběratel.com » Umění - obrazy » identifikace autora

Vykupminci.cz
Numisargo

identifikace autora

Moderátoři: smith, Wjem.

Nové téma Další příspěvek

Stránka: 1

Autor Příspěvek
Registrovaný uživatel
Dobrý den,
poznal by někdo z vás autora malby? Je to olej malinkých rozměrů a v trochu horším stavu. Díky moc

Obrázky:

Obrázek vložený uživatelem

Obrázek vložený uživatelem
Registrovaný uživatel
Dobrý den,
tak ještě jeden kousek a prosba ohledně identifikace autora. Děkuji

Obrázky:

Obrázek vložený uživatelem

Obrázek vložený uživatelem
Registrovaný uživatel
Ten druhý obraz Antůšek. Je to malíř spojený nějak s Benešovem. Nejsem odborník.
Registrovaný uživatel
Dobrý den,
měl bych ještě jeden dotaz ohledně autora. Sice mi to dílko přijde poněkud nevkusné, ale bylo ve sbírce s opravdu drahými autory, tak se pro jistou zeptám. Díky moc.

Obrázky:

Obrázek vložený uživatelem

Obrázek vložený uživatelem
Registrovaný uživatel
Ono nevkusné " dílko je národní umělec Bohumír Dvorský . Tématem je pohled na Olomouc. Uvedená práce bude pravděpodobně reprodukcí pastelu .
Registrovaný uživatel
Díky za odpověď. Za nevkusností si stojím, ale je to samozřejmě subjektivní záležitost. Jinak jste si jist tou reprodukcí?
Registrovaný uživatel
amotorik napsal
Díky za odpověď. Za nevkusností si stojím, ale je to samozřejmě subjektivní záležitost. Jinak jste si jist tou reprodukcí?


To by se spíš Petrarca mohl ptát vás :) Vy máte obraz v ruce
Registrovaný uživatel
Já myslím že není, proto mě to překvapilo, možná víc, než že je to od seriozního umělce.
packa napsal
amotorik napsal
Díky za odpověď. Za nevkusností si stojím, ale je to samozřejmě subjektivní záležitost. Jinak jste si jist tou reprodukcí?


To by se spíš Petrarca mohl ptát vás :) Vy máte obraz v ruce
Registrovaný uživatel